Anonym (mmmm) skrev 2017-02-12 22:06:18 följande:
Där kom det..... nu är digestive dum bara för att hon inte håller med dig. När man talar om en avkriminalisering och att cannabis inte lika skadligt som heroin så betyder det inte att det är ok att röka på. Även om jag ger exempel av människor som har lyckats med sitt liv trots att de röker cannabis så betyder det heller inte att jag tycker det är ok att röka. Precis som folk som dricker alkohol och lyckats med sitt liv när det inte är ett missbruk utan bara ett bruk. Anledningen att du tolkar mig som du gör är att du är full av fördomar och det tycker jag är synd......
En del är så simpla att de tror att hela världen är lika simpel.
"- Jag kan inte tänka mig någonting annat än det här och då är det såklart så."
Att tycka synd om dem är dock slöseri med tid. De är många gånger totalt hänsynslösa vilket den här tråden kan stryka under rätt väl.
I praktiken är det dock frågan om personer som inte ens har lyckats prestera mer än 5 meningar i ett enda inlägg (jag har räknat och nej, mer tanke än så finns det inte) - och som samtidigt anser att de diskuterar någonting.
De kan gapa och skrika å sina fördomars vägnar. Sätta lite ord på sina känsloimpulser. That's it. Antagligen känner de sig helt uttömda vid det här laget.