• Mojligtvisgravid

Inbillande testnarkoman?

Hej alla glada här på FL!

Först önskar jag alla en god fortsättning!

Nu är det så att jag och min sambo planerar barn vilket resulterade i uttag av hormonspiral(Mirena) den 14/12. Detta gav mig kraftiga blödningar med bland annat, ursäkta mig, stora slemmiga blodklumpar. Det blev många samtal till 1177 eftersom jag trodde barnmorskan slet ut hela min livmoder.

Jag tillhör en av dem som oftas kallas för "control freak" dvs jag har registrerat ALLT från den 14/12. Allt från samlag, blödningar, ÄL till fysiska symptomer. Inte nog med det, jag har köpt alla Clear blues tester, Apotekets ägglossningstest, Babyplan, ja ni förstår.

Enligt Clear blues ÄL-test och Apotekets så hade jag ägglossning den 25-26/12, vilket är exakt 14 dagar efter första mensdag. Kan lugnt säga att det var pang på rödbetan 5 dagar i rad, 3 dagar innan och två efter. Jag kände mig som en avelshona som ville få det hela överstökat så snabbt som möjligt.

Jag har nu slösat x-antal graviditetstester och blivit besviken varje gång man ser ett rött streck som pekar fingret åt mig, men idag BIM-3, så kan jag möjligtvis, kanske, troligen se ett supersvagt streck. Ni vänliga själar kanske vill hjälpa mig med det?

Bifogar några bilder, säg vad ni tror. Den gröna är ägglossningstest och blåa graviditetstest.

Väntar ivrigt på era svar!

• Svar på tråden Inbillande testnarkoman?
  • yennie84
    orzia1 skrev 2017-02-11 09:16:13 följande:

Jag ser streck.

Grattis

Tack! Skulle så gärna velat testa ett digitalt i morgon bitti men Apoteket var stängt. Får bli på måndag
    kvp23 skrev 2017-02-11 11:14:39 följande:

Så lycklig äntligen kom det!!

Håll ut allihopa, från ett knappt synligt plus för 4 dagar sen till dagens plus. Kram

Wooow grattis! När har du Bim?
  • Anonym (En till testgalning)

Idag var det svagare igen :/ åkte på världens magsjuka igår i familjen och idag tycker jag att det värker i nedre delen av ryggen, så känner mig inte så positiv.

Väntar på att börja störtblöda.

Och nu har jag börjat blöda, trots starkare test igår morse! Fy så onödigt :(

• yennie84
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 16:08:07 följande:

Nej så tråkigt massa kramar
  • orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 16:08:07 följande:

Det behöver inte vara kört, vissa blöder trots det är bra med bebisen.
    yennie84 skrev 2017-02-12 16:13:04 följande:

Nej så tråkigt massa kramar

Tack! Hade det på känn imorse när testet nästan var blankt igen :/

Hoppas du får utslag på det digitala sen, ser ju bra ut hittills! :)
    orzia1 skrev 2017-02-12 16:22:45 följande:

Det behöver inte vara kört, vissa blöder trots det är bra med bebisen.

Ja, men igår hade jag fått en ökning på cb, och imorse var det bara en skugga, och så har jag ont nere i ryggen och blöder nu. Så det känns kört för den här gången. Fick det första svaga på cb för 5 dagar sen.
  • orzia1
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 16:27:35 följande:

Ja, men igår hade jag fått en ökning på cb, och imorse var det bara en skugga, och så har jag ont nere i ryggen och blöder nu. Så det känns kört för den här gången. Fick det första svaga på cb för 5 dagar sen.

Aha.. Jag missuppfattade el läste snabbt, trodde du fått starkare test imorse

Stor kram
  • yennie84
    Anonym (En till testgalning) skrev 2017-02-12 16:25:26 följande:

Tack! Hade det på känn imorse när testet nästan var blankt igen :/

Hoppas du får utslag på det digitala sen, ser ju bra ut hittills! :)

Ja, hoppet finns kvar! Min väninna fick iofs en rejäl blödning men är i vecka 10 idag
    orzia1 skrev 2017-02-12 16:31:58 följande:

Aha.. Jag missuppfattade el läste snabbt, trodde du fått starkare test imorse

Stor kram

Tack :)

Hoppas på bättre lycka nästa gång.
Svar på tråden Inbillande testnarkoman?