• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Sissimoine
    Juliii86 skrev 2017-04-27 19:14:54 följande:

Nu har jag skapat en hemlig grupp på facebook som heter bf sept 2017. Om ni vill vara med så skicka era mejl här eller på meddelande i familjeliv

Är gärna med!:) sissan93@hotmail.com
  • Juliii86

Nu har jag skickat inbjudan till er alla som skrev upp era mailadress. Min profilbild sitter jag på en båt med ryggen vänd mot kameran, med blommig linne. Om ni undrar vem det är som skickar inbjudanGlad Vill helst inte skriva mitt förnamn och efternamn här då jag vill helt vara anonym. Hoppas att fler vill hänga på!

Fler som har BF i september och gärna vill vara med i facebookgrupp, hojta bara till så skickar jag inbjudan till gruppen som heter BF Sept 2017.

Ps. gruppen är anonym så det går inte hitta gruppen, tror jag ialla fall inte.

• Fiansess
    Juliii86 skrev 2017-04-29 09:21:34 följande:

Nu har jag skickat inbjudan till er alla som skrev upp era mailadress. Min profilbild sitter jag på en båt med ryggen vänd mot kameran, med blommig linne. Om ni undrar vem det är som skickar inbjudan Vill helst inte skriva mitt förnamn och efternamn här då jag vill helt vara anonym. Hoppas att fler vill hänga på!

Fler som har BF i september och gärna vill vara med i facebookgrupp, hojta bara till så skickar jag inbjudan till gruppen som heter BF Sept 2017.

Åh jag är gärna med!! Skickar pm :)
  • Fiansess
    Juliii86 skrev 2017-04-29 09:21:34 följande:

Nu har jag skickat inbjudan till er alla som skrev upp era mailadress. Min profilbild sitter jag på en båt med ryggen vänd mot kameran, med blommig linne. Om ni undrar vem det är som skickar inbjudan Vill helst inte skriva mitt förnamn och efternamn här då jag vill helt vara anonym. Hoppas att fler vill hänga på!

Kunde inte skicka meddelande.... sofie_pollanen@hotmail.com har jag!
  • Solrosen1981
    Juliii86 skrev 2017-04-27 19:14:54 följande:

Nu har jag skapat en hemlig grupp på facebook som heter bf sept 2017. Om ni vill vara med så skicka era mejl här eller på meddelande i familjeliv

Jag har inte fått någon inbjudan till fb gruppen. Kan du skicka igen?
  • Godisärsågott

Hej ^_^ är gravid för första gången o beräknas o få min lilla fis den 24/9-2017 ^_^ har ej fb men är gärna med här o diskuterar o tar gärna tips ^_^

• Juliii86
    Fiansess skrev 2017-05-03 09:22:34 följande:
    Kunde inte skicka meddelande.... [email protected] har jag!
    har fixat det nu :)
    Solrosen1981 skrev 2017-05-03 22:03:20 följande:
    Jag har inte fått någon inbjudan till fb gruppen. Kan du skicka igen?
    jaså? vad konstigt, för jag skickade inbjudan till dig. men skickar det igen så får vi hoppas att det funkar

Svar på tråden Bf sept 2017