Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Jag är också kvar! BF 9/9 enligt första vul men det är RUL den 4/4 som bestämmer :). Ska bli spännande!!
Går in i vecka 17 idag och känner lite svagt då o då buffar. Längtar dock efter riktiga rörelser nu!!
Min ork är äntligen tillbaka, illamåendet har släppt och blödningar har slutat *peppar peppar* Hoppas detta håller i sig nu!! :)
Hur mår ni andra?
När har ni alla BF?
Jag har fortfarande bara BF beräknad på sista mens. Gjorde ultraljud 14 mars, efter verkade BM som att jag skulle vart längre gången är bara vecka 11+4 som jag då var. Idag är jag i vecka 13+2. Nästa UL, alltså RUL är 20 april. Är då i vecka 16+4 tror jag det var! Hoppas på att bli framflyttad lite.
Jag känner rörelse ibland. Absolut inte varje dag, men nästan. Kan gå någon eller ett pat dagar emellan. Idag är en sådan dag jag verkligen VILL känna. Funkar bara när jag ligger ner stilla i sängen eller soffan (vilket är varenda kväll! Så trött än!) på rygg. Har känt stående också men är ännu osäker om det verkligen var bebis.
Ska ni ta reda på kön på RUL? Det ska vi. Ska bli så spännande. Sen ska shoppas och kolla ut/beställa/köpa barnvagn. Funderar på att leta fin begagnad. Bara för jag VET hur jag var med sonen. Jag ville byta jämt. Hittade nya hela tiden (begagnade). Dumt att slänga ut 7-12.000kr om man ska byta och ha sig. Dem pengarna kan gå till roligare saker. Tex semestrar/utflykter eller vad som helst!
Ni som har barn innan, hur gamla är dem? Min son blir 6 i maj. Han är så stolt att han ska få syskon att pyssla om. Bonussonen är 5 år och bryr sig inte aå mycket mer än när vi frågar . Men han har inte förstått riktigt än att han faktiskt ska få ett syskon. Men när man verkligen förklarar blir han glad och blir helt busig. Jag tror allt kommer bli så bra :)
Okej! Jag har BF 8/9, när har du då? Jag har sett vår knodd två gånger i v 10 och v 13 pga av inlagd med dropp. Ska bli så mysigt igen nu när man ser mer och kollar längre:)
Jag är också kvar! BF 9/9 enligt första vul men det är RUL den 4/4 som bestämmer :). Ska bli spännande!!
Går in i vecka 17 idag och känner lite svagt då o då buffar. Längtar dock efter riktiga rörelser nu!!
Min ork är äntligen tillbaka, illamåendet har släppt och blödningar har slutat *peppar peppar* Hoppas detta håller i sig nu!! :)
Hur mår ni andra?
Hej alla!
Plussade I januari och blev flyttad från oktober till september på ultraljud i vecka 12.
Så.nuvarande datum är 29/9, bara första barnet har kommit efter beräknat datum, så räknar nästan med att denna oxå kommer komma tidigare.
Detta blir min nr 5 i skaran :)
Ja foglossningen har kickat in här också men långt ifrån som med barn nr 2 där jag fick kryckor redan i v.16 :/ Nu känns det värsta mest om jag anstränger mig vid längre promenader. Ryggslutet/ichias känns dock dagligen men sålänge det håller sig där är jag nöjd tillsvidare. Har dock tid hos sjukgymnasten om 1.5 vecka för att prata och få bälte.
Ikväll har bebis gett sig tillkänna flera gånger. Äntligen! :)
Grattis Hallonfrossa!!! Spännande med nr 5. Hur gamla är de andra? :)
Ja foglossningen har kickat in här också men långt ifrån som med barn nr 2 där jag fick kryckor redan i v.16 :/ Nu känns det värsta mest om jag anstränger mig vid längre promenader. Ryggslutet/ichias känns dock dagligen men sålänge det håller sig där är jag nöjd tillsvidare. Har dock tid hos sjukgymnasten om 1.5 vecka för att prata och få bälte.
Ikväll har bebis gett sig tillkänna flera gånger. Äntligen! :)
Grattis Hallonfrossa!!! Spännande med nr 5. Hur gamla är de andra? :)
Usch ja det är ingen hit :(. Det är över 7 år sedan jag var gravid senast så min kropp har ju återhämtat sig efter fogarnas krasch med nr 1 och 2.... Lycka till hos läkaren!