BF Juli 2017 ny
Vilken snygg vagn!!
Super snygg vagn!!! Tycker det är jätte svårt med vagn.. vilken ska man ha???!! Vilken är bäst. Vi har varit och prov dragit typ allt 3 gånger nu. Med döttrarna hade jag Emmaljunga city Cross men den vill jag verkligen inte har igen.. vill ha snurr hjul fram.. nu passade jag på där vi har presentkort samt rea på britax.. hoppas det blev ett bra köp. Hade inte i budget att köpa vagn denna månad då massa annat är planerat så fick ta genom Klarna. Ska betala in allt dom närmasta månaderna.
Ang namn så kommer vår son få vara namnlös. Min man gillar inte ett enda av mina namn.. jag har sagtlite olika men detta är dom jag återkommer till: (mellannamn vill vi har Andreas då pappa heter så) Karl, Gustav, Nils, Oscar. Våra döttrar heter Clara och Vera så det ska passa ihop med dom.. jätte svårt!!
Jag försöker tänka att vagnen ska ha bra andrahandsvärde så man kan tjäna tillbaka en slant eftersom vagnar är så himla dyra. Speciellt stokken...
Jag gillar Karl väldigt mycket! Men det är kanske för att jag är partisk (våran son ska heta det i mellannamn) ;)