BF Juli 2017 ny
Här är min mage i 16+0. Har hänt en hel del sen jag senast la ut en magbild haha:)
Här är min mage i 16+0. Har hänt en hel del sen jag senast la ut en magbild haha:)
Hjälp vad nojig jag blev nu
Missade ett samtal med hemligt nummer, tänk om det var ang nipt testet?
De skulle skicka brev om allt var som det skulle, annars ringa! Ska jag behöva oroa mig hela helgen nu...
Vilken fin mage du har<3. Nej vi kommer inte ta reda på det tyvärr:( jag vill men inte gubben så blir långa veckor:( ska ni kolla?
Ja jag måste köpa ny jacka och täckbyxor och der känns sådär lagomt roligt:( bara för några månader
Fin mage! Är det första barnet?
Delilah2001 och GrönaDruvan!
Usch vilka tråkiga besked...:( måste vara otroligt jobbigt. Som att man inte oroar sig nog liksom... tänker på er och håller tummarna för att allt slutar lyckligt för er båda!
Vilken tur att vi har sån bra teknik idag att såna här saker kan förutses så tidigt så det eventuellt går att "ställa allt till rätta".
Druvan och Delilah, önskar er verkligen lycka till, att det går på bästa sätt för er båda!
Är det någon här som tränar och hur tänker o känner ni så här långt i graviditeten? Jag är i v 14. Börjar både synas och kännas att nått är "ivägen". Jag tränar på gym, en massa olika pass. Funderar på hur länge man kan träna som vanligt? Känner mig inte riktigt lika smidig längre. Såklart frustrerande.
Okej. Jag kör inte så mycket med fria vikter, med det kanske är lättare så, när man kan styra mer själv. Idag körde jag ett boxpass. Kändes ju inte som att det kommer att funka så länge till med sparkar mot höft/mage.
Jag tränade inte i mina andra graviditeter. Har du gjort det? Hur funkade det isf sista tiden? Synd det inte finns nån grupp för gravidträning, så man slipper känna sig så ensam rund!
Okej. Jag gissar att man känner av vilka magövningar man får skippa. Vill man lägga upp sin egen träning finns säkert många bra övningar på nätet.
Ringde bm idag för att höra om det kunde vara skadligt med boxningen. Hon tyckte inte det lät som någon fara så länge inte jag upplever det obehagligt. Den var väl skyddad. Kör väl lite försiktigt ett tag till, tills magen tagit form.
Tyvärr överlevde bara en av mina tvillingar...ser bra ut för den andra och chansen är god att jag t.o.m går tiden ut.
Jag är är 17+5 och känner inget alls. Men det är första barnet och jag har ingen aning om vart min moderkaka är i för position. Magen har blivit riktigt stor senaste veckan, men jag är förstoppad också så den varierar mycket i storlek över dagen.
Jag beklagar verkligen sorgen och jag hoppas verkligen att allt går bra för den kvarvarande tvillingen. Det är väl positivt att den såg ut att ha återhämtat sig på ultraljudet efter operationen i alla fall.
Å känslan som uppstår efter att man varit på toaletten efter ca 1 veckas förstoppning, har inte ens behövt börja med järntabletter ännu?! Fasar för att börja stoppa i mig dem! Nån mer med problem? Sånt man inte gärna pratar om men fy vad besvärande det är! :/