BF Juli 2017 ny
Ja, jag har gjort planerat snitt pga förlossningsrädsla. Troligen blir det snitt denna gång också.
Ja, jag har gjort planerat snitt pga förlossningsrädsla. Troligen blir det snitt denna gång också.
Det var lättare än jag trodde, faktiskt. Hade ju hört hur svårt det skulle vara. Min bm ordnade så att jag fick träffa en läkare, och läkaren i sin tur skickade remiss till sjukhuset. Det är läkarna på sjukhuset som tar beslutet. Efter några veckor fick jag ett brev med datum och tid för kejsarsnitt.
Andra trimestern är verkligen ett paradis jämfört med första. Har äntligen orkat komma igång med träningen rejält igen. Har alltid tränat innan jag blev gravid. Gymmet var som mitt andra hem men har under graviditeten fått minskat på gymbesöken eftersom jag mått illa, varit trött, ont i ryggen osv... nu börjar äntligen energin komma tillbaka 100% och jag kan utmana mig mer på gymmet igen. Såååååå kul!!
Någon mer som tränar under graviditeten??
På fredag ska vi till Stockholm och kika i magen om det är en lillebror eller lillasyster! Jättespännande! Sen blir det restaurangbesök och hotellövernattning, bara mamman och pappan. Så himla lyxigt, haha.
Att det typ kostar som en hel utlandsresa att bo på hotell, äta ute, shoppa lite, det får man bortse ifrån...
Hej alla!
Jag måste få fråga om det är någon fler som fått utslag under sin graviditet? Jag hade först på magen, sen framsida och baksida låren och nu i ansiktet.. Det kliar inte eller känns knappt utan syns bara...
Någon som vet vad det kan vara?