BF Juli 2017 ny
Bf 31 juli (planerat snitt 24 juli), pojke, tredje barnet
Bf 31 juli (planerat snitt 24 juli), pojke, tredje barnet
Åker in nu! Håll tummarna att allt är bra!
Hjälp vad obekvämt det är att sova nu! Alla dessa kuddar överallt jag är uppe i 6 st. Och ändå. Ont i ryggen, nacken och magen. Vaknar av kramp i livmodern på nätterna när jag är kissnödig, sur mage och illamående. Trött på detta nu.. jag börjar dessutom känna av att jag inte kan ligga på rygg. Eller nedhasad i soffan. Får hjärtklappning, svårt att andas och mår illa. Det måste ju vara den där kroppspulsådern! Nån fler som känner av det?
Hej allihopa!
Har inte varit här inne sedan i början på min graviditet. Har varit otroligt mycket med mående, renovering och egen firma men nu har jag avsagt mig allt ansvar och fokuserar bara på bäbis och boa
Kul att "se" lite ansikten man känner igen och hur det går för er.
Kommer inte kunna läsa allt som skrivs (försöker minska min dator tid) men vill gärna vara med lite såhär när det närmar sig och höra hur det går för er.
Själv mår jag mycket bättre sedan några månader tillbaka och kan äta igen. Får ju inte plats med så mycket nu dock!
Vi har sett att vi får en pojke också.
Ska precis sätta mig och börja skriva på mitt förlossningsbrev, känns helt overkligt...
Hoppas ni mår bra allihop!
V 38+3 idag. Jag har ganska mkt mensvärk och sammandragningar på kvällarna (varför är det just kvällarna som är värst? Blir mest nervös då). Någon fler som känner av detta? Oroar if lite i för om det kickar igång innan snittet (som är om 8 dagar). Speciellt om det blir på natten..
Kul att läsa om din förlossning Gröna Druvan. Härligt att det gick såpass bra och att Olle verkar vara nöjd. Mina två barn har haft väldigt olika temperament och det märktes med nr 2 första natten på BB att nått var annorlunda mot första barnet. Jag sov inte på åtta nio månader sen. Så hoppas det fortsätter lugnt för er.