Wooden skrev 2017-07-03 13:23:32 följande:
Ja, jag har faktiskt känt mig sådär på förmiddagarna! Efter frukost som du säger. Typ som ett rejält blodsockerfall fast det är helt motsägelsefullt precis när man ätit. Har flera förmiddagar fått parkera sonen framför tvn och joinat honom liggandes som en padda i soffan. Brukar också bli bättre vid lunchtid. Konstigt!
Jag tror att det är för att blodsockret ligger så lågt när man vaknar och sen går upp snabbt när man ätit frukost. Försöker tänka på att inte äta för mkt på en gång. I dag åt jag t ex några knäckemackor först, efter en timme åt jag yoghurt. Kändes faktiskt lite bättre.
Just nu vill jag bara att det ska bli fredag, då ska jag till bm igen. Känner mig orolig över att ngt ska vara tokigt. Kan inte slappna av. Ligher hon rätt? Är hon för stor? Hur är hjärtljuden?
Har ju inget att åka in för direkt utan får ge mig till tåls. Bläää... samtidigt går jag o småhoppas att det ska starta lite tidigare.
Imorgon kommer mina barn hem efter att ha varit hos sin farmor i Sundsvall ca en vecka. Har varit så tomt utan dem här hemma, samtidigt som min kropp verkligen behövt den här möjligheten till att vila. Kommer bli sån omställning att skrota runt hemma till att ha två pigga barn här som behöver aktiveras.
Man får hoppas på vädret, att man kan vara ute en del.