BF Juli 2017 ny
Ja, det är underbart att vara hemma.
Visst får jag mina små känslo dippar..
Satt och grät förut..det var äldsta sonen som startade igång det, han är rätt "dum" emellanåt och har ett jäkla humör, så då bröt jag ihop. Sedan fortsatte jag bara gråta och gråta..då grät jag för att Olles navelsträng luktar så illa och är rädd för att det är en infektion och började tänka att han skulle dö och sånt.. men förutom dessa små hormongråt attacker är allt underbart verkligen.
Vilken kärlek man kan känna, helt otroligt.
Olle är fortfarande lugn och gnäller verkligen inte i onödan.
Var lite orolig inatt, så vi var uppe 2.5h och försökte med allt att få han att somna om i sitt babynest, men tillslut var det bara bröstet och att snutta sig till sömns brevid mig som funkade. Annars sover han mest och äter rätt sällan. Verkar vara första barnet jag har som inte kräks när han ätit, kanske därför han är så nöjd och glad hela tiden. Han får ju behålla all mat!
Måste passa på att säga grattis till nya bebisarna i tråden! Varit lite dålig på att gratulera kom jag på.. *skäms*
Härligt att allt gått bra med era små.
Funderar och funderar om jag ska lägga en bild på Olle här...och jag tror att jag gör det..
Här är Olle!
Ja de där känslodepparna är inte att leka med. De går ju liksom inte styra över och det är ju inte realistiskt allt man känner. Och man oroar sig ju för allt möjligt.