BF Juli 2017 ny
Visst finns det ingen bf-lista i den här tråden?
Visst finns det ingen bf-lista i den här tråden?
Har tänkt handla ersättning att ha här hemma om amningen strular. Vilken sort ska man köpa? Spelar det någon roll?
Hade både babysemp och Nan till förra, vill minnas att de var lite olika i konsistensen.
Kanske finns det flera olika sorter nu för tiden?
Finns gör det men det var länge sen jag såg den :) vet inte om någon orkar försöka leta
Ja den känns inaktuell :). Kanske om vi skriver in våra uppgifter här i tråden så lägger du in det i Ts? Eller blir det för mkt jobb?
Mina uppgifter (om du skulle orka ;)):
Bf 14 juli, son, tredje barnet, "vanlig" födsel.
Sitter och skriver lista men vad säger ni. Ska ja skriva alla efter bf och andra datum efter namnet, eller ska ja skriva snittdatumen/igångsättningsdatumen på dom som vet?
Tjejer...sitter och funderar på om jag ska åka till förlossningen eller ej..
Tycker lilleman rör sig väldigt lite idag.
Redan inatt när jag var uppe kändes det annorlunda. Han brukar alltid piggna till när jag går på toa, men var helt still. Imorse när jag vaknade samma sak. Får någon liten reaktion om jag gungar och putter på honom, men det är sega rörelser som slutar direkt...
Överdriver jag eller ska man åka o kolla?
Lycka till grönadruvan! Uppdatera oss gärna.
Precis legat och läst igenom förlossningspapprena från första barnet. Flasbacks kan jag lova. Börjar bli ordentligt nervös nu...
Puh...allt var bra...kan jag slappna av..
Blä, har legat typ sömnlös i natt och säkert behövt gå på toa typ 10ggr. Trött :( mår ok men sjukt trött.