• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • Huuumlan_

Hej här har vi också en som plussat. Är nu i vecka 6. Finns de plats i någon fb grupp eller ska vi försöka göra en ny för de som vill?

• Allibell

Hej alla ! Plussade idag och går in i v 6 imorgon om jag räknat rätt! Såå glad :) har en pojke på ett år och när jag va gravid med honom upptäcktes det rätt sent= inskrivning sent. Hur tidigt ringer man barnmorskan?

• MammaG

Hej!

Här är det också bf 12 september. Har fått MF i oktober 2016 och nu är gravid igen i vecka 7! Väldigt glad för det, men orolig för ett nytt MF.

Vill gärna vara med på FB gruppen.

• MilaDal

Hejsan hänger också på här :)

Kan berätta att jag är 24 år och bor i Falkenberg och enligt sista mensen första dag så har jag Bf 21/9 - 2017 en dag innan min egna födelsedag ?????????

• Huuumlan_

Nu har jag skapat en Facebook grupp för de som vill ha lite följas åt. Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med, gruppen är hemlig så ingen kan söka på den :)

• Wantakid

Så mycket mer verkligt det känns när man gjort ett digitalt test!

Vetat att jag varit gravid sen förra tisdagkvällen, plussade ett starkt plus på bim-1

Jag fick ju också MF i september 2016, men jag känner en stor skillnad på symtomen nu jämfört med sist, jag är orolig men det känns som det kommer gå bra denna gång!

Jätte grattis igen till alla som plussat, så himla mysigt

Nu känns det superlångt till september

• Wantakid
    Wantakid skrev 2017-01-18 14:47:58 följande:

Så mycket mer verkligt det känns när man gjort ett digitalt test!

Vetat att jag varit gravid sen förra tisdagkvällen, plussade ett starkt plus på bim-1

Jag fick ju också MF i september 2016, men jag känner en stor skillnad på symtomen nu jämfört med sist, jag är orolig men det känns som det kommer gå bra denna gång!

Jätte grattis igen till alla som plussat, så himla mysigt

Nu känns det superlångt till september

Tokigt, bilden kom inte med

• MammaG
    Huuumlan_ skrev 2017-01-18 14:45:16 följande:

Nu har jag skapat en Facebook grupp för de som vill ha lite följas åt. Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med, gruppen är hemlig så ingen kan söka på den :)

Har skickat meddelande till dig Humlan!
  • Huuumlan_

Ni som har skickat PM till mig, jag kommer lägga till er som vän för måste göra de för att kunna lägga till er i gruppen :)

Svar på tråden BF september 2017