• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • Naimis

Hej,

Jag hoppar in här :)

Jag pussade igår och BF än så länge är 23 september.

Jag är 29 år och har på söner, 7 och 4,år

• mariama
    Mediamamman skrev 2017-01-12 17:19:30 följande:

Åh vad kul! Trodde inte de började slå förs vecka 8, så bra koll har jag

????

Vecka 6 tror jag det börjar slå men sen kan man inte alltid se det så tidigt verkar det som! :) beror på apparatur och sånt tydligen! Hoppas du får se något :)
  • elinos01

Hej! Plussade pyttesvagt idag. Ett testa tidigt test, tre dagar innan BIM och kvällsurin. Men strecket var där. Kul med en grupp! :D har vi någon Facebook grupp vi hänger i också?

• mariama

Kul att nya plussare hänger på :) Det är mer aktivitet i facebookgruppen måste jag säga, vill ni vara med kan ni skicka PM till mig! Vi kommer snart stänga för insläpp så hör av er så fort ni kan i så fall :)

• BeccaBus

Alltså jag är så orolig denna gång! Har fått två fina friska döttrar och aldrig haft missfall. Tror liksom inte att man kan ha sån tur... har bokat ett privat vul, dock hade de inga tider förrän jag är i v12. Men det kanske ändå är bra tänker jag, 6 veckor dit och sen efter är det 6-8 veckor kvar till rul. Hur känner ni andra som har fler barn? Oroligare för varje barn eller kanske lugnare?

• Wantakid

Plussade i tisdags bim-1

Beräknad 19 sep enligt sista mens

Följer gärna med er i denna tråd.

Denna månad försökte jag inte ens bli gravid, gjorde ett test endast bara för att i tisdags, och var säker på att de inte skulle bli något.

Men hann inte ens gå en minut innan de var ett starkt & klart streck på stickan.

Första barnet nu, vart gravid i sep som slutade i missfall sä hoppas verkligen det går vägen nu

• elinos01
    mariama skrev 2017-01-12 19:44:33 följande:

Kul att nya plussare hänger på :) Det är mer aktivitet i facebookgruppen måste jag säga, vill ni vara med kan ni skicka PM till mig! Vi kommer snart stänga för insläpp så hör av er så fort ni kan i så fall :)

Har skickat meddelade till dig här på familjeliv :D
  • Eldflamman

Hänger gärna på! :) Plussade i dagarna med vårt, förhoppningsvis, fjärde barn (har tre missfall i bagaget), en liten sladdis med BF 23 sept 2017. Är 36 år och bor i Halmstad.

• Eldflamman
    Har skickat PM :)
  • Mediamamman

Jag vill va med ????
Svar på tråden BF september 2017