• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • amanda1998
    Huuumlan_ skrev 2017-01-19 07:02:35 följande:

Ni som har skickat PM till mig, jag kommer lägga till er som vän för måste göra de för att kunna lägga till er i gruppen :)

Vad heter du på Fb ?
  • Huuumlan_
    amanda1998 skrev 2017-01-19 10:19:37 följande:
    Vad heter du på Fb ?
    Jag heter Ida Fogelström har en gråskalig profilbild :)
  • Hallonpaj

Hakar gärna på här :) Plusade igår och tror bf borde vara i slutet av september (2-3 veckor på cb).

Har en dotter sedan tidigare född i december 2015 ?

• Hallonpaj

Är också gärna med i en fb-grupp :)

Är det 2 st olika grupper eller är det samma?

• Huuumlan_
    Hallonpaj skrev 2017-01-19 22:02:36 följande:

Är också gärna med i en fb-grupp :)

Är det 2 st olika grupper eller är det samma?

Det är fler grupper. Vet inte hur många. Men vissa sätter stopp för hur många personer de vill ha så de blir mer personligt så jag startade en ny grupp för de som kom in efter de andra grupperna var stängda :)
  • bamboobaby
    Huuumlan_ skrev 2017-01-20 06:43:32 följande:
    Det är fler grupper. Vet inte hur många. Men vissa sätter stopp för hur många personer de vill ha så de blir mer personligt så jag startade en ny grupp för de som kom in efter de andra grupperna var stängda :)
    Får jag hänga på den gruppen?
  • Hallonpaj
    Huuumlan_ skrev 2017-01-20 06:43:32 följande:

Aha okej:) Men jag är gärna med i den nya då om jag får. Skrev pm igår här på fl.
  • Huuumlan_
    Hallonpaj skrev 2017-01-20 07:57:27 följande:
    Aha okej:) Men jag är gärna med i den nya då om jag får. Skrev pm igår här på fl.
    Jag har svarat på ditt meddelande nu :)
Svar på tråden BF september 2017