Inlägg från: Wantakid |Visa alla inlägg
  • Wantakid

BF september 2017

Plussade i tisdags bim-1

Beräknad 19 sep enligt sista mens

Följer gärna med er i denna tråd.

Denna månad försökte jag inte ens bli gravid, gjorde ett test endast bara för att i tisdags, och var säker på att de inte skulle bli något.

Men hann inte ens gå en minut innan de var ett starkt & klart streck på stickan.

Första barnet nu, vart gravid i sep som slutade i missfall sä hoppas verkligen det går vägen nu

• Wantakid

Så mycket mer verkligt det känns när man gjort ett digitalt test!

Vetat att jag varit gravid sen förra tisdagkvällen, plussade ett starkt plus på bim-1

Jag fick ju också MF i september 2016, men jag känner en stor skillnad på symtomen nu jämfört med sist, jag är orolig men det känns som det kommer gå bra denna gång!

Jätte grattis igen till alla som plussat, så himla mysigt

Nu känns det superlångt till september

• Wantakid
    Wantakid skrev 2017-01-18 14:47:58 följande:

Så mycket mer verkligt det känns när man gjort ett digitalt test!

Vetat att jag varit gravid sen förra tisdagkvällen, plussade ett starkt plus på bim-1

Jag fick ju också MF i september 2016, men jag känner en stor skillnad på symtomen nu jämfört med sist, jag är orolig men det känns som det kommer gå bra denna gång!

Jätte grattis igen till alla som plussat, så himla mysigt

Nu känns det superlångt till september

Tokigt, bilden kom inte med

• Wantakid

Är inne i min andra graviditet, den första slutade i tidigt MF i september.

Är just nu i v 5+4 och har vetat om detta i ca 2 veckor nu, har symtom och allt känns helt annorlunda än förra graviditeten som slutade i MF då, men nu sitter jag här livrädd igen, med en liten blödning.

fortfarande ljusrosa men sist började det ju likadant.

Har ni också fått någon blödning nyligen?

Jag ska ringa imorgon och se om jag kan få ett vul, hoppas verkligen det är en normal blödning och bebis vill stanna

• Wantakid

Gick in i v 7 igår, och ringde i måndags för inskrivningen, är det fler som ringt ännu?

Mitt första hälsosamtal är den 23/2 och UL den 13/3

Som man längtar nu, framför allt att få se på bebis & om allt ser bra ut.. :)

Svar på tråden BF september 2017