La Conejita skrev 2017-11-22 20:28:49 följande:
Oj, vad många nya inlägg. Och jag är sen med att svara som vanligt. Vi pratade om att ses. Maran hade visst listat ut var jag bor och skrev att vi skulle kunna ta det här i Knivsta. Gärna för mig, om ni orkar. Det låter som att du har det riktigt jobbigt nu M med fix i lägenheten och trötthet. Jag ska fira min födelsedag nån helg här snart och måste kolla med de tänkta gästerna när de vill ta detta firandet; när jag vet det kan jag säga vad som skulle kunna passa mig. Hur ser det ut för er?
Jag har förresten blivit heltidssjukskriven nu. Var på ultraljud och läkarbesök igår och det visade sig att min livmodertapp är förkortad, bara 13 mm. Har onda sammandragningar, eller om det är förvärkar, också. Så det är risk att twinsen kommer.
Och förresten måste jag klaga på den jäkla klådan som gör kvällar och nätter outhärdliga. Aloe vera gel lindrar lite men inte nog. Måste skaffa kokosfett, som visst ska hjälpa. Men med det blir det ju fettfläckar på kläder och lakan. Doktorn sa att jag skulle kunna prova en antihistamin som Loratadin, men jag är rädd att skada barnen.
Ååh, så besvärligt men skönt samtidigt att du nu får ta det lite lugnt! Nu måste du vila dig!
Ang din bostadsort så har jag lejt en detektiv, svårt men inte omöjligt..

Skämt åsido, du sa mindre ort nära Uppsala, och då är Knivsta och Bälinge de enda jag kan.
Jag kan träffas på lördag, dock inte helgen efter, men sedan är det rätt tomt i kalendern. Om vi ska ta en helg alltså. Kvällarna är rätt obokade överlag, förutom 6 dec då det ska bakas pepparkakor.
Går till MVC nu varje vecka, idag såg allt fint ut och liksom för Kajsas bebis var hjärtljuden som vanligt idag. Två UL till ska göras sa BM, annars är det bara att vänta. Om inte bollen växer i superfart nu på slutet (el ngt oförutsett tillstöter) så blir det nog inte snitt för oss sa hon. De sätter igång mig på BF (27 dec) om inget hänt innan dess.
Grodan, pengar är det som gäller här hemma som muta.

Cash is King liksom.

Tack f kloka ord, det känns bättre nu men går lite efter dagsform, bara att gilla läget!
Jovita, som pojkmamma kan jag ju bara applådera och gratulera, ha ha.