• Rut86

Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra

Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!

• Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
  • 3hjärtan
    3hjärtan skrev 2017-01-02 18:44:28 följande:

Mensen kan bli fördröjd efter MF men he du haft äl så kommer ju mensen ca 14 dagar efter äl

Har ej haft MF men ej fått mens efter 2 stegsaborten. Men äl visade positivt 24/12. Slutade blöda 23/12 så hoppas det var äl 24/12
  • cclaras

Någon annan som fått negativt graviditetstest men positivt ÄL-test? Är idag på BIM -5 eller 6. Fick starkt positivt på ÄL-test men negativt på graviditetstest, vill inte ge upp hoppet ännu! :)

• 3hjärtan
    cclaras skrev 2017-01-05 19:47:12 följande:

Någon annan som fått negativt graviditetstest men positivt ÄL-test? Är idag på BIM -5 eller 6. Fick starkt positivt på ÄL-test men negativt på graviditetstest, vill inte ge upp hoppet ännu! :)

Bara fått utslag svagt på bim. Aldrig dagarna innan. Starkt 2 dagar efter bmi
  • Fjällsippa

Jag testade positivt i morse!! Gravid 1-2 så det innebär att jag är i vecka 3-4. Äl+11 och BIM -5 eller 6. Eftersom vi fick ett missfall för två månader sen så vågar jag inte ta ut någon glädje i förskott, men lite pirrigt är det allt! Nu håller jag bara tummarna för att det här fröt vill stanna i 9 månader!

• Anonym (Littleprincess)
    Fjällsippa skrev 2017-01-06 11:20:57 följande:

Jag testade positivt i morse!! Gravid 1-2 så det innebär att jag är i vecka 3-4. Äl+11 och BIM -5 eller 6. Eftersom vi fick ett missfall för två månader sen så vågar jag inte ta ut någon glädje i förskott, men lite pirrigt är det allt! Nu håller jag bara tummarna för att det här fröt vill stanna i 9 månader!

Åhhh grattis!!!! :D Håller tummarna för att det går hela vägen nu <3

När har du bf då?
  • Aspargus

Grattis!!!
  • Aspargus

Igår hade jag en brännande känsla i livmodertrakten och ländryggen och i morse vaknade jag och trodde jag var magsjuk (ej illamående-delen utan det andra). Tänker att det lika gärna kan vara träningsvärk och att magen ballar ur lite dock men min mage är annars alltid väldigt skötsam så jag blev lite konfunderad trots allt. Inga pms-symtom än. Brukar få en depp-dag ca en vecka innan mens vilket blir idag eller imorgon, brukar sällan utebli. Jaja, vi får se helt enkelt! Man hoppas ju så mycket. Äl+6 eller 7 idag (kan ha räknat fel).

• Fjällsippa
    Anonym (Littleprincess) skrev 2017-01-06 11:41:00 följande:

Åhhh grattis!!!! :D Håller tummarna för att det går hela vägen nu <3

När har du bf då?

Tack!

Bf runt 20 september. Känns helt overkligt.
  • Anonym (Littleprincess)
    Fjällsippa skrev 2017-01-06 13:14:20 följande:

Tack!

Bf runt 20 september. Känns helt overkligt.

Har du haft några gravsymtom nu innan du testade?
  • Rut86

Grattis! Så roligt!

Själv fick jag min mens igår men får lite hopp när man hör att det går bra för andra :)
Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra