Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Ingen som vet?
Tack för svar. Då utgår jag från att mensen kommer att anlända om ca 2 veckor. Fast allra helst behöver den ju inte komma alls.
Jag har bim till helgen
Jag har BIM runt den 10-11 ungefär. Känner en tyngd i brösten och de är lite småömma samt lätt illamående (vilket jag iofs kan ha då och då utan anledning). Men det är väl för tidigt att känna gravsymtom? Hur fungerar skenhraviditet egentligen? Haha
Tack för svar. Då utgår jag från att mensen kommer att anlända om ca 2 veckor. Fast allra helst behöver den ju inte komma alls.
Jag har BIM runt den 10-11 ungefär. Känner en tyngd i brösten och de är lite småömma samt lätt illamående (vilket jag iofs kan ha då och då utan anledning). Men det är väl för tidigt att känna gravsymtom? Hur fungerar skenhraviditet egentligen? Haha
Nu börjar det hända grejer. Hoppas jag iallafall! ;)
Hade ÄL 21-22/12. Har BIM 10/1. Den 26/12 fick jag en mindre blödning som bara varade några få timmar och var absolut inte riklig på nått sätt. Lite rosaröd, så verkligen inte som en mensblödning. Tänkte inte mer på det förrän den molande värken i tjejmagen började utmärka sig och det i samband med stickningar i brösten samt ett ständig sug i magen och magkatarr-liknande känsla började få mig att fundera kring ev. graviditet. Har sedan igår fått mer flytningar och känner enorm trötthet.
Beställt hem graviditetstest från graviditetskollen.se och nu väntar jag på att dom ska komma hem så jag kan göra första tidiga testet på torsdag(bim -5) är det negativt så gör jag nästa test på BIM. Jag vill ju testa NU NU NU! ;)