Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Jo, jätteont om äggledaren brister ja, vilket jag ju inte vill ska hända under helgen för att de glömde ringa... Men ja, jag ser det lite så som du skriver, inga nyheter = goda nyheter. Tycker bara det är så nonchalant att inte ens ringa och säga även om det ser bättre ut, som hon ju lovade.
Tror ju själv att det egentligen "bara" är ett missfall, men det är ju dem på gynjouren som har velat kolla upp det så mycket eftersom hcg fortsatt att öka och jag haft ont på ena sidan (äggstocken/äggledaren). Men nu hoppas jag bara att det hela får passera nån gång, så himla less på att vänta ut alla småblödningar, vill bara gå vidare och fortsätta försöka. :/
Jag är gärna med här om det är ok. Vi ska så småningom påbörja bebis-verkstad igen. Har ett barn som är 4,5 år. Fick ett sent missfall i vecka 19 för 1,5 vecka sedan. Är otroligt jobbigt och smärtsamt på alla sätt och vis men ändå svårt att tänka på något annat än att göra en ny bebis. Måste bara vänta på att kroppen ska komma igång igen och det kan ju antagligen ta ett tag. Men hoppas på en bebis innan 2017 är slut. En nykläckt vid denna tid nästa år kanske.
Näe, tydligen hade hcg fortsatt att öka.. Fortfarande misstänkt utomkveds.. Men jag har inte ont någonstans, har inte heller kvar några graviditets symtom.. Har dock fortfarande små-små blödningar, inte alls mycket, men typ så att jag precis behöver använda trosskydd..
De skulle ringa igen i morgon så får vi se.. Blir bara less på att behöva vänta.. Vänta på att kroppen ska ta hand om det själv, vilket den uppenbarligen inte gör eftersom inget händer, hcg fortsätter stiga och jag får ingen större blödning.. Men vill ju inte heller vänta tills äggledaren brister eller? Fast jag vill verkligen inte heller opereras opereras! Åååh jävla skitkropp...
Näe, tydligen hade hcg fortsatt att öka.. Fortfarande misstänkt utomkveds.. Men jag har inte ont någonstans, har inte heller kvar några graviditets symtom.. Har dock fortfarande små-små blödningar, inte alls mycket, men typ så att jag precis behöver använda trosskydd..De skulle ringa igen i morgon så får vi se.. Blir bara less på att behöva vänta.. Vänta på att kroppen ska ta hand om det själv, vilket den uppenbarligen inte gör eftersom inget händer, hcg fortsätter stiga och jag får ingen större blödning.. Men vill ju inte heller vänta tills äggledaren brister eller? Fast jag vill verkligen inte heller opereras opereras! Åååh jävla skitkropp...
Näe, tydligen hade hcg fortsatt att öka.. Fortfarande misstänkt utomkveds.. Men jag har inte ont någonstans, har inte heller kvar några graviditets symtom.. Har dock fortfarande små-små blödningar, inte alls mycket, men typ så att jag precis behöver använda trosskydd..De skulle ringa igen i morgon så får vi se.. Blir bara less på att behöva vänta.. Vänta på att kroppen ska ta hand om det själv, vilket den uppenbarligen inte gör eftersom inget händer, hcg fortsätter stiga och jag får ingen större blödning.. Men vill ju inte heller vänta tills äggledaren brister eller? Fast jag vill verkligen inte heller opereras opereras! Åååh jävla skitkropp...
Hcg måste sjunka mycket innan man ens kan få ägglossning igen. Även om jag har lågt hcg så har det inte varit så lågt ännu. Och hcg värdet ska ju typ dubblas varje dag om det är en frisk graviditet. Det gör inte mitt.
Ja det och att dom inte såg något på vul, varken hinna eller något foster.
Ja det är svårt att veta hur kroppen fungerar nu. För en gångs skulle hoppas man till och med att man ska få mens, så att kroppen fungerar som vanligt, haha..
Hoppas detsamma för dig!