• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Sally8585
    Tosse87 skrev 2016-12-20 10:29:29 följande:

ÄL visade rätt

Så ett svagt ÄL test visade gravid. Vad mysko men samtidigt spännande! Stort grattis :D
  • Sally8585

Jag är på ÄL+7 ca. Vill bara bärja testa! Men ska hålla mig till efter jul.. olidligt!!!

• Flikkan92

Hade ÄL för 6 dagar sedan om kroppen inte lurades. Tog ÄL test flera dagar i rad och en dag visade det en köar stegring men inte fullt utslag. Hade molvärk två dagar i rad innan och den dagen med stegring var det som värst. Igår kväll 5 dygn efter ÄL (om det nu var det) så fick jag en hel del rosa flytningar, vilket jag aldrig får annars. Kan det vara en nid blödning?

• Ruffs

Grattis till alla som plussat!!!
    Var en dag sen och har haft lite illamående senaste dagarna negativt test och nu kom en brunaktig blödning. Så antar att vi får ta nya tag. För om det varit nidblödning hade de vart tidigare.. Illamåendet kan ha me alla skumtomtar jag tryckt *smile* Får hoppa in i en januari tråd för oss som hoppas på ett + i slutet på januari

• polly82
    anli00 skrev 2016-12-20 09:14:35 följande:

5 dagar efter ÄL o jag har sån molvärk i nedre delen av magen brukar aldrig känna nåt annars och d jag brukar ha dvs ömma bröst är inte nåt alls.....känns annorlunda i hela kroppen denna månad! Hmmmm...

Nån mer med konstiga symptom denna månad?

Håller det i sig för dig? Jag känner likadant. Hade ÄL 16/12 och sen dess har molvärken bara ökat, känns precis som innan mens. Vet att vi prickat ÄL men resten är ju en hel vetenskap haha!
  • anli00
    polly82 skrev 2016-12-20 19:36:03 följande:

Håller det i sig för dig? Jag känner likadant. Hade ÄL 16/12 och sen dess har molvärken bara ökat, känns precis som innan mens. Vet att vi prickat ÄL men resten är ju en hel vetenskap haha!

Ja, den är mer eller mindre konstant....ikväll är den hemsk o inga byxor får va på för d är jätteobehagligt! Känner du nåt mer än d? För sen är nada för mig, fast inte så konstigt egentligen för OM d är nåt så har d väl knappt fäst?!

Ja herregud, man vet aldrig med kroppen haha

Håller tummarna för oss!
  • polly82
    anli00 skrev 2016-12-20 20:32:36 följande:
    Ja, den är mer eller mindre konstant....ikväll är den hemsk o inga byxor får va på för d är jätteobehagligt! Känner du nåt mer än d? För sen är nada för mig, fast inte så konstigt egentligen för OM d är nåt så har d väl knappt fäst?!

Ja herregud, man vet aldrig med kroppen haha

Håller tummarna för oss!
    Nä, ingenting annat än molvärken. :) Jag tänker att det är för tidigt att känna om det skulle va nåt, men så läste jag om flera som haft så från ÄL till plus så kanske det kan va ett liiiiitet hopp ändå? :) Min sitter liksom ute på sidorna av magen, som mensvärk. Tycker det är konstigt, borde va mer i mitten?

Håller också tummarna för oss!!
  • anonymis3ns
    mariama skrev 2016-12-20 10:54:14 följande:

Härligt, grattis!! :)

Hur går det för dig? Kan du tänka bort oron? :)
  • mariama
    anonymis3ns skrev 2016-12-20 21:23:37 följande:

Hur går det för dig? Kan du tänka bort oron? :)

Har känt mig mindre orolig idag för brösten gör mer ont och molvärken är lindrigare! Och försöker tänka att jag med sonen inte hade så värst mycket känningar förrän närmare vecka 6 och 7! Men den gnager förstås i bakgrunden ändå :/ Hur känner du?
  • anonymis3ns
    mariama skrev 2016-12-20 21:31:15 följande:

Har känt mig mindre orolig idag för brösten gör mer ont och molvärken är lindrigare! Och försöker tänka att jag med sonen inte hade så värst mycket känningar förrän närmare vecka 6 och 7! Men den gnager förstås i bakgrunden ändå :/ Hur känner du?

Skönt det iaf! :) Jag är såklart orolig, men att brösten känns ömma på sidorna känns iaf bra(minns knappt några symtom alls förra gången då det slutade i ma). Men googlar mycket: 2 missfall på rad, vanligt?! osv.. borde inte, jag vet
Svar på tråden BIM 17-31 December