mariama skrev 2016-12-19 10:27:13 följande:
Jag med! Är gärna illamående om jag slipper oron i alla fall! Nej precis man måste ju inte må dåligt! Jag började må illa ordentligt i vecka 7 den gången! Känner av det nu med om jag blir hungrig men jag går in i vecka 5 imorgon så det är ju tidigt än ;) BIM idag så är lite orolig! Jag fick en lite blödning i vecka 8, ringde och fick komma på kontroll till slut, då såg läkaren inget annat än att det var "nånting" där, så det avstannade tidigt. Du då? Ja hoppas vi får två små bebisar i augusti nu :)
Jag hoppas också jag börjar känna mer snart, gick in i v.5 idag(känns så sjukt när man plussade igår). Hade bim igår, eller har idag eller i övermorgon, så är livrädd för blod när jag går på toa (nackdelen med att testa tidigt). Vill dock gärna tro att ett starkt plus indikerar på att mens (tidigt mf) inte är på g, men sen kanske inte det har någon betydelse alls!?
Usch, jag vet hur det känns. :( På mig såg de en tom hinnsäck, fick bruna flytningar i v.8, åkte och kollade upp det v.9. Sen fick jag framkalla mf med Cytotec. Måste ändå kännas skönt att du vet att du en gång haft en lyckad graviditet, då vet du att du kan iaf. :)