• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • bluebird6

Detta måste väl vara värt att ta ett digitalt nu:) världens bästa julklapp isf..

Skojade ju om att lägga ett positivt test i mannens julstrumpa om det tog sig.

Inte morgonurin.. ser ni oxå?

• Zzing
    bluebird6 skrev 2016-12-24 08:30:43 följande:

Detta måste väl vara värt att ta ett digitalt nu:) världens bästa julklapp isf..

Skojade ju om att lägga ett positivt test i mannens julstrumpa om det tog sig.

Inte morgonurin.. ser ni oxå?

Oh, stort grattis!! Vilken bra julklapp!
  • bluebird6
    Zzing skrev 2016-12-24 09:56:50 följande:
    Oh, stort grattis!! Vilken bra julklapp!
    Tack så mkt.. 

Det digitala visade ett stort PLUS så så var det:) 

Julstrumpan är öppnad men mannen har väl lite svårt att tro det än. 
    Hoppas grynet stannar kvar denna gången
  • polly82

Alltså, jag har mått lite illa nu ikväll.. kan ju iofs bero på mängder av julmat haha! Molvärken är kvar, känns som stickningar blandat med tryck mot magen. Hur känner ni andra? Grattis till er som plussat och god jul! <3

• Zzing
    Emlin skrev 2016-12-25 15:23:53 följande:

En fin fin juldagspresent blev det här idag!

Grattis!!
  • KCEG

Grattis! 

• varje

Stort Grattis! Hoppet väcks till liv här när du är samma ålder och också första barnet, som jag och lyckats relativt snabbt.

Grattis åter igen.
  • Emlin
    varje skrev 2016-12-25 17:13:16 följande:
    Stort Grattis! Hoppet väcks till liv här när du är samma ålder och också första barnet, som jag och lyckats relativt snabbt.

Grattis åter igen.
    Tusen tack! Hoppas det går vägen för er snart också! Ja åldern haha, det är typ nu när vi försökt blivit gravida som det slagit mig att jag snart fyller 34...
  • Isvattenis

Var Me här i tråden förr innan jag slarvade bort mitt lösen men har nu fixat en ny användare .

Barn nr 2 och första försöket. ÄL 14/15 dec och har haft molvärk nästa varje dag sen dess. Dock knapp några flytningar. Illamående efter varje måltid men de kan lila gärna vara julstress..

Ska ta test 27 då jag är åter på hemma plan efter julfirande. Är då ÄL + 12

Har för mig att jag inte fick plus med sonen förens BIM.

Svar på tråden BIM 17-31 December