anonymis3ns skrev 2016-12-19 22:24:44 följande:
Jag är 27. Har också haft en del molvärk idag, varför gör det dig orolig? För att du tänker att mensen är på g? Svårt det där, men det kan ju lika gärna vara ett tecken på att livmodern växer. Och är förmodligen det eftersom du är gravid. ;) Jag är dock lika orolig, förstår inte varför jag skulle få en lyckad graviditet denna gången!? Nä, ingen grupp! Är lite rädd för att vara med i sådana grupper, tänker att jag ändå kommer behöva gå ur dom när jag får mf, usch dumma tankar! :(
Ja och jag minns att mitt MA började med ungefär sån molvärk, känns som om kroppen förbereder sig på nåt sånt liksom. Och kan verkligen inte minnas hur växtvärken kändes, dumt nog, annars hade jag kunnat avfärda det med att det är växtvärk. Men ja, det går ju inte att göra annat nu än att vänta och se :) Hoppas på lite mer symtom kommande dagarna, går in i vecka 5 imorgon. Haha, låter såå lite, men är glad ändå :D Nej samma här, känner igen de tankarna. Samtidigt ÄR det ovanligt med två icke-lyckade graviditeter på rad utan någon riktigt speciell anledning.
Okej, förstår hur du menar! Finns en annars för alla med bf i augusti som jag är med i. Men jag har startat en tråd för BF i september här på FL för jag räknar med att bli lite flyttad vid RUL plus att bebisen säkert kommer lite senare (sonen kom 5 dagar efter BF), så tror på septemberbebis. Där kanske det blir en facebookgrupp också senare :)