• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Familyhearts
    anna7607 skrev 2016-12-17 12:09:00 följande:
    Bim här med. Ingen mens i sikte brukar komma med morgonkisset. Tog ett test som va negativt. Dom två andra grav fick jag inte pluss förrän bim+5
    Ja precis samma här. Jag har inte testat nått då jag inte har några hemma.. oj, ja endel får tydligen sena plus o endel flera dagar innan BIM. Har aldrig varit gravid innan så det återstår att se...
  • anna7607
    Familyhearts skrev 2016-12-17 12:29:38 följande:

Ja precis samma här. Jag har inte testat nått då jag inte har några hemma.. oj, ja endel får tydligen sena plus o endel flera dagar innan BIM. Har aldrig varit gravid innan så det återstår att se...

Ja det är verkligen olika det är bara att hålla tummarna
  • Familyhearts
    anna7607 skrev 2016-12-17 12:59:45 följande:
    Ja det är verkligen olika det är bara att hålla tummarna
    Ja håller tummarna för oss båda
  • lisohl
    Familyhearts skrev 2016-12-17 09:23:49 följande:

BIM idag och ingen mens än. Brukar alltid få på morgonen när jag går upp och går på toa. Så spännande detta... hur går det för er andra med BIM idag??

Också bim idag och ingen mens i sikte här heller. Min cykel kan dock diffa några dagar så det kan vara så att den dyker upp imorgon eller måndag kanske.
  • BeccaBus

Min man är bakis och har dåligt samvete över det så snart får jag ligga för tredje gången idag hahaha. Bara tacka och ta emot:) Osäker när ÄL varit/är eftersom den kommit tillbaka precis.

• Hemlie

Upptäckte precis att jag fått rosa flytningar, känner mig så ledsen.. 2 dagar till Bim, kan jag fortfarande hoppas?

• mariama

BIM-2 här idag, verkligen inga känningar åt något håll nu heller. Brukar ha ganska mycket mensvärk några dagar innan mensen, får se om den kör igång ikväll eller imorgon pang tjong liksom. Kan mycket väl hända, kroppen är ju så knäpp!

Känner mig inte gravid heller, förutom att jag är illamående men det har jag varit innan mens någon gång med så det är inget att haka upp sig på! Gjorde ett test imorse som var i stort sett blankt, ev något svagt men tror det i så fall bara var någon slags skugga trist nog. Och tycker verkligen att jag borde ha starkare test vid det här laget om jag vore gravid. Så räknar med en plötslig mens helt enkelt! :/

• varje

Fick min mens idag. Är mycket, mycket ledsen och nere.

Lycka till ni andra.

• anna7607
    Familyhearts skrev 2016-12-17 13:04:57 följande:

Ja håller tummarna för oss båda

Ingen mens än. Håller hoppet uppe.
  • Aspargus
    KCEG skrev 2016-12-17 10:51:44 följande:

Testade negativt idag... som vanligt. Mensen beräknas komma på tisdag, så nu vill jag bara ha det överstökat. Usch, julen känns på ngt sätt lite tråkigare nu =( 

Usch vad tråkigt! Förstått att ni kämpat länge. Testade tvärnegativt igår och kände lite samma inför jul men har hämtat mig nu (men är ju bara på försök två så det är ju inte alls lika tungt). Styrkekram till dig, ge inte upp! Hoppas att det tar sig snart för er! Beundransvärt tålamod.
Svar på tråden BIM 17-31 December