• Svar på tråden Mammor från Tempar/Fertility Friend
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2017-01-13 11:25:47 följande:

Ja exakt change var en storlek större.

Köpte i en Triumph butik, men annars kan du säkert köpa från deras hemsida. Den är väldigt skön och bra stötte. Change tycker jag inte är lika skön då det är bygel och vadderafe kupor, inte superskönt när man ammar och har stora bröst Men Triumph är utan bygel medger ändå jättebra stöd så det ser väldigt bra ut under kläderna (inte häng), medan boobdesign är allra skönast men ger inte lika bra stöd. Dem har jag på promenader och hemma, men den i ull är typ det skönaste som finns Om det är öppet köp kan du ju ta ett par olika storlekar och skicks tillbaka de du inte ska ha.

Var skumt. När jag kollar på deras hemsida så finns det bara upp till E. På Triumphs hemsida. :( vet du vad modellen heter?
  • Loppan84
    GästenT skrev 2017-01-13 13:53:37 följande:

Var skumt. När jag kollar på deras hemsida så finns det bara upp till E. På Triumphs hemsida. :( vet du vad modellen heter?

Kan kolla när jag kommer hem om en timme eller två. Har 70E i vanliga fall och harm gått upp minst en storlek nör jag ammar (kan absolut inte få på mig nån av mina vanliga bh:ar) så om det är E jag har är den väldigt stor i storleken.
  • eagle87

Vilken tur ni har som gått ner så mkt ja har bara gått ner 5 kg O har 10 kvar jag tror de amningen som hjälpt er....

Jag var hos läkaren igår O fick nya tabletter som är anti Depp och ska hjälpa med sömn... vill inte ta men tror ja måste har även fått remiss till psykolog... just nu träffar jag en terapeut...

• Loppan84
    eagle87 skrev 2017-01-13 18:18:48 följande:

Vilken tur ni har som gått ner så mkt ja har bara gått ner 5 kg O har 10 kvar jag tror de amningen som hjälpt er....

Jag var hos läkaren igår O fick nya tabletter som är anti Depp och ska hjälpa med sömn... vill inte ta men tror ja måste har även fått remiss till psykolog... just nu träffar jag en terapeut...

Vad bra! Hoppas tabletterna hjälper nu då <3
    GästenT skrev 2017-01-13 13:53:37 följande:

Sorry sorry. 75E var det visst. Har då gått upp från 70 till 75 tydligen för då blir ju kupan större. Brukar ha 70E i vanliga fall och kan som sagt inte få på mig nån av de bh:arna som tror den är större än vanlig storlek
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2017-01-13 20:37:18 följande:

Vad bra! Hoppas tabletterna hjälper nu då <3Sorry sorry. 75E var det visst. Har då gått upp från 70 till 75 tydligen för då blir ju kupan större. Brukar ha 70E i vanliga fall och kan som sagt inte få på mig nån av de bh:arna som tror den är större än vanlig storlek

Ååh typiskt! Då är E nog deras största storlek. Är kanske change att satsa på då. :)
  • Sagan12345
    eid skrev 2017-01-13 05:53:32 följande:

Wow- 21 kg är ju helt galet! Har du ammat henne? Är så rädd att mina upp-kilon ska sitta som sten och vägra släppa...

Tror nog du kommer vara tillbaka i form innan du vet ordet av de.. Har en stark känsla av att du kommer röra en del på dig så snart kroppen är redo för de :)
  • Loppan84
    eid skrev 2017-01-13 05:53:32 följande:

Wow- 21 kg är ju helt galet! Har du ammat henne? Är så rädd att mina upp-kilon ska sitta som sten och vägra släppa...

Eid - sorry för OT men visst var det du som också skulle på Bon Iver? Är så sur det va meningen att vi skulle ha barnvaktpremiär med farmor på besök och gå ut tillsammans första gången. Grrr. Men min man menar att vi borde ha barnvakt ändå och gå och ta en massage och lunch tillsammans på dagen hehe. känns lite "onödigt" att ha barnvakt för en sån sak; men hade ju ändå tänkt ha det för konserten liksom. Hur gör ni?
  • Loppan84

Alltså - för tydlighetens skull - konserten är inställd, om nån undrar över varför vi nu inte skulle ha barnvakt längre

• Sajocawa
    Loppan84 skrev 2017-01-14 00:02:09 följande:

Eid - sorry för OT men visst var det du som också skulle på Bon Iver? Är så sur det va meningen att vi skulle ha barnvaktpremiär med farmor på besök och gå ut tillsammans första gången. Grrr. Men min man menar att vi borde ha barnvakt ändå och gå och ta en massage och lunch tillsammans på dagen hehe. känns lite "onödigt" att ha barnvakt för en sån sak; men hade ju ändå tänkt ha det för konserten liksom. Hur gör ni?

Hoppar in här och tar på mig att svara men tycker absolut ni ska hitta på något annat när ni ändå har planerat in barnvakt. Känns nästan bättre än att ni ska på konsert (tråkigt att det inte blir som ni ville såklart) men då kan ni köra en liten test-omgång i alla fall. Tänk om det inte alls hade funkat så ni hade behövt vända och komma hem efter 45 minuter? Passa på att göra något nu i närheten istället så vet ni ju dessutom till nästa stora happening ifall det funkar bra med farmor :) och onödigt är det aldrig, det är guldvärt att Sigge och farmor får bonda ordentligt tidigt. :)
  • Sajocawa
    GästenT skrev 2017-01-12 16:43:28 följande:

Hahah. Fan va ironiskt mitt inlägg lät. Men tycker att det är svinkul att fler har snapchat eftersom att jag bara har instagram och snapchat...

Vad heter du på snapchat? Missat dig ju! Jag är så enkel eftersom jag tydligen hade samma namn där som här...
Svar på tråden Mammor från Tempar/Fertility Friend