Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Jag älskar henne skrev jag, hatar verkligen inte henne. Hon skrev sist igår att hon alltid finns för mig och att jag kan lita på henne.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 11:22:14 följande:

Hon kanske inte orkar att lägga era behov före hennes. Hon har gjort de under en lång tid, även när hennes barn hatar henne så fortsätter hon att tänka på er. Men om den enda responsen hon får är hårda ord ger hon till slut upp att sätta era behov före. Läggs man in på de sättet som mamma gjorde har man inte ens energi att ta hand om sig själv, hur ska hon då kunna ställa upp på er?

• Anonym (Lillan)

Känns som att hon tror jag är på pappas sida

• Anonym (Lillan)

Jag vet det, men min syster mår heller inte bra. Hon skrev till mig idag mamma jag pressar henne inte det är hon som skriver. Hon frågar alltid hur jag mår.

Anonym (Både) skrev 2016-12-10 23:16:15 följande:

Hon ligger inne av en eller flera allvarliga anledningar. Hon orkar inte lägga energi på andra, om det inte ens finns energi för sig själv kan hon inte lägga energi på andra. Låt henne vara ett tag framöver så hon kan återhämta sig. Sluta pressa henne.

• Anonym (Lillan)

Min lillasyster gråter när mamma ska lämna henne till pappa :(

Stackars pappa, sen pratar hon om pappa hos mamma.

• Anonym (Lillan)

Ja det är det nog.

Plupp73 skrev 2016-12-11 17:56:54 följande:

Normal reaktion för ett litet barn med skilda föräldrar.

Jag tycker att du ska sluta engagera dig i hur dina föräldrar mår, bara göra tydligt för dem att de har dig, att du älskar dem och umgås med dem båda. Gå inte in i dina föräldrars relation, eller vad de säger och gör. Fokusera bara på att vara deras dotter och ta inte ställning. Döm inte någon av dem. Båda har gjort allt de kunnat. Du kan med säkerhet lita på båda två.

• Anonym (Lillan)

Mamma är jätte arg för råkade skriva håll käften till henne och skulle skicka till min syster

• Anonym (Lillan)

De lugnt nu men min syster är osams med henne. Hon var på hennes flickvän och äggade boendet. Kan hon bli anmäld för det ?

• Anonym (Lillan)

Frågade pappa om han visste hur mamma mådde. Och han bad mig sluta prata om henne att han inte vill höra hennes namn. Och syrran säger att mamma ljuger för oss och bara älskar vår lillasyster. Min mamma är helt utbränd morfar sa att hon grät igår när han var där. Pappa jag orkar inte mer sa hon.

• Anonym (Lillan)

Alltså är så förbannad, att mamma aldrig berättar saker för oss. Min syster gick in på en av familjens datorer där fanns hennes lösenord sparat vilket inte är så konstigt. Så hon kollade igenom meddelanden mellan henne och hennes flickvän. Och där ska dem träffa barnmorskan stod det. Varför, blev först rädd att någonting hänt min lillasyster.

Plupp73 skrev 2016-12-13 18:59:16 följande:

Är ledsen, men varken din pappa eller syster verkar riktigt kloka - och väldigt omogna i sitt tänkande. Jag tycker att din mamma verkar vara en tänkande och klok människa som i det längsta håller dig utanför sitt mående.

• Anonym (Lillan)

Och min syster berättar allt för mig och pappa. Pappa ville ha ett barn till med mamma men hon ville inte då, men nu då ljuger hon för pappa då? För pappa frågade henne då svarade hon låt mig snälla vara det angår inte dig. Hon är så falsk.

Svar på tråden Lesbisk mamma