Lesbisk mamma
Jag är den som minst tänker på mig själv det är det som är problemet säger mina föräldrar också. Jag skrev att jag saknade henne fick bara ett hjärta tillbaka
Jag, jag, jag, jag... sluta tänka bara på dig själv!
Jag är den som minst tänker på mig själv det är det som är problemet säger mina föräldrar också. Jag skrev att jag saknade henne fick bara ett hjärta tillbaka
Jag, jag, jag, jag... sluta tänka bara på dig själv!
Jag kräver ingenting har bråkat med min syster för hur hon beter sig. Jag mår inte heller bra, även om mamma mår allra sämst. Jag vill träffa min mamma, jag saknar henne och hatar att hon inte vill leva längre. Hon som räddat folk från självmord tagit ner folk stöttat familjer allting. Jag blir ledsen när alla får hälsa på men inte vi.
Men vad kräver du?! Din mamma har försökt ta sitt eget liv, var glad att hon ens orkar skicka ett hjärta!
Min lillasyster nämner mamma hela tiden, "pappa ja åka mamma" då sa min syster din mamma är sjuk i huvudet. Hon träffade mamma idag med.
Jag förstår också hans besvikelse, men det är inte samma sak som att han kan ställa de kraven på någon som mår så dåligt att hon inte ens vill leva.
Min syster slog min mamma så hon blev blå
Jag förstår också hans besvikelse, men det är inte samma sak som att han kan ställa de kraven på någon som mår så dåligt att hon inte ens vill leva.
Min syster slog min mamma så hon blev blå
Det som skrämmer mig mest är att tänk så gör mamma om det igen.
Har sådan grov ångest. Nu har mamma tagit bort sin Facebook.
Vill du ses i helgen frågade jag. Men det orkar hon inte. Blir så ledsen och sårad.
Jag kan inte tvinga henne till att träffa mig! Vill hon inte så är det som det är. Det är fruktansvärt jobbigt kan inte sova varje kväll är en plåga. Ligger efter med så många ämnen i skolan jag orkar inte göra ngåtonting. Sover bort varje dag och vaknar upp gråtandes.
Tom Araya: Jag tror personen menar att inget barn förtjänar att bli nekad på detta fruktansvärda vis. Hennes mamma säger ju att hon inte vill träffa henne fast ts försöker om och om igen. Hon borde se till att bry sig mer om sina barn.
Jag pratar inte med min syster jag tar det personligt för hon är inte alls lik sig själv längre. Hon är otrevlig och grinig mot mig. Har jag skrivit det isf har jag formulerat mig fel eller menade att min syster trodde det. Jag vill klargöra att jag inte är emot någon läggning.
Läste i tråden att du var rädd för att din mamma skulle tafsa på dig bara för att hon är lesbisk... Hur kan du ens få en sån tanke? Klart som fan hon inte skulle göra det. Tror du att din pappa skulle göra det bara för att han gillar kvinnor?
Sen din syster ska vi inte ens tala om... om jag var du skulle jag tagit avstånd från henne på en gång.
Din mamma skäms antagligen så du behöver inte ta det personligt att hon inte vill träffa dig. Hon älskar dig fortfarande och kommer träffa dig när hon känner sig redo.