Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Frågade mamma om hon någonsin älskat mig på riktigt? Och mormor sa att den frågan gjorde henne ledsen. Men jag vill veta. Snart är det jul och ser ut som det blir en jul med pappa och hans familj. La upp en bild på pappa och skrev vad han betydde för mig. Då kommenterade hennes vänner att din mamma är minst lika bra. Och mamma skrev till mig och sa jag då?

• Anonym (Lillan)

Hon sa till mormor efter gårdagens lucia att jag har förstört allting. Precis allting ingen vill ens hälsa på mig. Jag var den enda som gick fram till henne på min lillasysters lucia. Alla i pappas familj ignorerade henne. Slutade bara med att hon blev ledsen. Jag frågade hur hon mådde.

Anonym (?) skrev 2016-12-14 15:06:02 följande:

Men det är klart att hon blev ledsen av den frågan!!! Varför skulle hon inte ha älskat dig? Hon har ju inte gjort annat än att visa dig att hon gör det. Skärp dig!

• Anonym (Lillan)

Det är svårt att tänka självständigt när alla motarbetar en finns förklaringar till allt. Jag ska träffa min mamma imorgon precis som på lucian var jag den enda som brydde mig. Min syster mår inte bra psykiskt.

Plupp73 skrev 2016-12-14 17:49:18 följande:

Och om ens syster gör något så jävlar omoget som att ägga någons hem så får man bli förbannad på riktigt. Civilkurage!!!!

• Anonym (Lillan)

Så är det absolut han gör det men hon lyssnar inte, så jag ligger på nätterna och oroar mig så över att kommer hon hem. Ljuger för mamma att hon mår bra för att inte få henne att må sämre. Min mamma började gråta och sa att hoppas inte du bär på allting själv.

Plupp73 skrev 2016-12-14 18:04:10 följande:

Din mamma är inlagd på psykiatrisk avdelning. Hon mår psykiskt urdåligt.

Din pappa är den som borde sköta din systers mående. Han är vårdnadshavare. Din mamma är allvarligt sjuk just nu.

• Anonym (Lillan)

Nej så är det mamma förtjänar bättre. Alltid gjort. Hon började gråta och fick panik sa mormor hon sa att lova mig en sak mamma låt dem inte bryta ner min dotter totalt. Sen har jag gått igenom en allvarlig sak inget med familjens skilsmässa, utan en annan sak jag inte valt att dela med mig här. Så hon skrev förlåt att jag inte kan finnas hos dig när jag borde det som allra mest. Men skrev att det är inte hennes fel jag fixar detta.

Anonym (Både) skrev 2016-12-14 18:02:08 följande:

Asså, jag håller med Plupp73. Vid 16 år ska man fatta bättre. Ni behandlar från mamma som skit. Jag skiter om man får säga såhär eller inte. Men ni förtjänar inte eran mammas respekt och kärlek. Hon öser er med kärlek och respekt och får bara tillbaka hårda ord. Det är ingen idé att skriva till dig för du fortsätter ta din pappas och systers parti och sparkar på din mamma som ligger inne på tvång. Asså, skäms på er. Speciellt på eran pappa beter sig jätteilla mot kvinnan som är mor till hans barn. Stackara kvinna som familjemedlemar som er.

• Anonym (Lillan)

Jag personligen skulle aldrig kunna be någon dra åt helvete, är för snäll för det. Och inte skulle jag önska någon döden heller. Skulle min mamma ta sitt liv hade allting varit över för mig. Hon har lovat mig att aldrig lämna mig.

Anonym (Både) skrev 2016-12-14 18:23:36 följande:

Rätt som det är här ni ingen mamma kvar. Jag kommer vara hård och detta kommer låta grymt. Men så som ni behandlar denna kvinna kommer det antingen bli att hon tar helt avstånd får er (borsett från den yngsta som verkar ha mest gett i skalle) eller så tar hon livet av sig. Ni kan i pressa och se hur mycket hon klarar och se hennes psyke som en litet socialt experiment. Jag skulle sluta ställa upp, min kusin i kött och blod bad jag dra åt helvete efter hon behandlade mig som skit under flera år. Kommer aldrig ställa upp för henne mer. Inte ens hon ligger för döden för hon utnyttjade mig så hårt.

• Anonym (Lillan)

Slrev till henne för fick så mycket ångest. Skrev att jag skiter i att hon är lesbisk vill vara med en kvinna. Hon är min mamma och jag älskar henne för det. Hon har mig att leva för sin dotter/döttrar. Jag älskar min mamma, och jag hatar att det blivit såhär. Jag hatar att hon säger att hon känner sig som världens sämsta mamma, att hon vill finnas för mig. Finns ingen bättre.

Plupp73 skrev 2016-12-14 18:56:20 följande:

Och du lovar henne?

Jag undrar också vad er mamma får tillbaka.

Hon ger dig allt och försöker att finnas och stödja Och visa kärlek, trots att hon är livshotande sjuk. Depression och ångest är dödliga sjukdomar. Glöm aldrig det. Det finns faktiskt stor risk att någon tar livet av sig i hennes situation. Vad har hon kvar att leva för? Hennes elake vill inte höra hennes namn, ena dottern ägnar hennes hus och kallar henne pervers hora och vägrsr prsts med henne. Andra dottern kan inte stå upp för henne, och frågar om hon någonsin blivit älskad.

Vad har denna stackars människa kvar?

[/quote]
  • Anonym (Lillan)

Hon har alltid gett oss allt, dem var så glada när dem fick mig och min syster tvillingarna. Min syster var dock mammas flicka och jag pappas. Även om jag alltid berättade lite mer för mamma. Här kommer sanningen jag är rädd att min mammas flickvän får henne att glömma oss, eller att hennes sjukdom gör så att hon inte vill ha oss och blir aggressiv.

Plupp73 skrev 2016-12-14 18:56:20 följande:

Och du lovar henne?

Jag undrar också vad er mamma får tillbaka.

Hon ger dig allt och försöker att finnas och stödja Och visa kärlek, trots att hon är livshotande sjuk. Depression och ångest är dödliga sjukdomar. Glöm aldrig det. Det finns faktiskt stor risk att någon tar livet av sig i hennes situation. Vad har hon kvar att leva för? Hennes elake vill inte höra hennes namn, ena dottern ägnar hennes hus och kallar henne pervers hora och vägrsr prsts med henne. Andra dottern kan inte stå upp för henne, och frågar om hon någonsin blivit älskad.

Vad har denna stackars människa kvar?

[/quote]
  • Anonym (Lillan)

Jag har aldrig hotat henne, har träffat hennes tjej hon är snäll.

Plupp73 skrev 2016-12-14 19:57:50 följande:
    Här kommer en annan sanning; man slutar aldrig älska sina barn. De är först. Men om ens barn hatar ens livsval, ringer och hotar ens partner och tar direkt avstånd - så här ju barnen gjort valet.

Om ni hade valt att prata med er mamma och lära er VARFÖR hon gjort detta väl och vad hon känt så hade det nog blivit bättre. Ni hade kunnat lära känna hennes partner, med tanke på hur din er mamma verkar så är troligen partnern också jättetrevlig

[/quote]
  • Anonym (Lillan)

Min syster blev jätte glad att vi kom på hennes lucia. Hon har sjungit tipp tapp hela dagen.

Svar på tråden Lesbisk mamma