Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Alltså jag vet faktiskt inte exakt och det är elakt att berätta.

Påven Johanna II skrev 2016-12-02 20:23:28 följande:

Jaha. Och varför är hon suicidal då, menar du?

• Anonym (Lillan)

Hon är inlagd på psykiatrin nu :( så kan inte hölsa på pappa har min syster nu

• Anonym (Lillan)

Jag är jätte ledsen. Men kan någon vara helt ärlig varför blir man inlagd på tvång. Är det för att man är farlig?

• Anonym (Lillan)

Hon skrev ett sms till mig idag. Min syster vill inte prata med mamma som jag nämnt tidigare. Yngsta systern har pappa nu. Träffade mormor och morfar igår dem säger ingenting. Vill inte fråga litar hon inte på mig behöver jag inte veta.

minst skrev 2016-12-04 22:08:11 följande:

Jag tror inte att du behöver vara orolig för att din mamma är farlig för dig eller någon annan, däremot är hon kanske farligt för sig själv. Det kan vara så illa att hon inte vill leva och då måste hon få hjälp för hon klarar inte detta själv. Har du någon kontakt med din mormor så kanske hon kan berätta för dig var din mamma finns. Du kanske kan skriva ett brev till henne och lämna till avdelningen där hon är? Om det finns något du ska göra i livet så är det att förklara för din mamma hur viktig hon är för dig och du ska göra det NU!

• Anonym (Lillan)

Skrev det innan men hon försökte krama pappa. Då slutade der med att han puttade bort henne. Rör mig inte sa han.

minst skrev 2016-12-04 22:08:11 följande:

Jag tror inte att du behöver vara orolig för att din mamma är farlig för dig eller någon annan, däremot är hon kanske farligt för sig själv. Det kan vara så illa att hon inte vill leva och då måste hon få hjälp för hon klarar inte detta själv. Har du någon kontakt med din mormor så kanske hon kan berätta för dig var din mamma finns. Du kanske kan skriva ett brev till henne och lämna till avdelningen där hon är? Om det finns något du ska göra i livet så är det att förklara för din mamma hur viktig hon är för dig och du ska göra det NU!

• Anonym (Lillan)

Hon har alltid hjälpt andra men nu är hon sjukskriven från jobbet. Hon skrev till mig att jag saknar dig min dotter! Glömde svara henne.

Anonym (trist) skrev 2016-12-05 00:05:07 följande:

Det är alltid tråkigt om en relation som pajar men det är aldrig bara den ene fel att relationen kraschar. Och ibland är det ingens fel. Känslorna kanske bara försvinner. Eller så utvecklas man åt olika håll och så ojdå en vacker dag känner man därför inte längre varann.

Det kan ju faktiskt också ofta vara så att det är den hälsosammaste och modigaste parten lämnar en destruktiv eller död relation för att den andra inte ids eller vågar. Vem.fel är det då?

Förstår du. Allting är sällan så enkelt på insidan som det ter sig från insidan.

Oavsett så förstår jag inte varför din och din mammas relation nu måste krascha. Hon har ju gjort dig någonting. Din mamma må ha svikit din pappa och deras eventuella äktenskapslöften. Men hon har än så länge inte svikit dig. Mer du som svikit henne om man ska se på det helt strikt.

• Anonym (Lillan)

Mormor är hos henne varje dag. Och min lillasyster ska dit med mormor. Morfar är jätte orolig för hon gjorde någonting men får inte veta vad. Det var när min syster åkte till pappa.

Anonym (trist) skrev 2016-12-05 00:05:07 följande:

Det är alltid tråkigt om en relation som pajar men det är aldrig bara den ene fel att relationen kraschar. Och ibland är det ingens fel. Känslorna kanske bara försvinner. Eller så utvecklas man åt olika håll och så ojdå en vacker dag känner man därför inte längre varann.

Det kan ju faktiskt också ofta vara så att det är den hälsosammaste och modigaste parten lämnar en destruktiv eller död relation för att den andra inte ids eller vågar. Vem.fel är det då?

Förstår du. Allting är sällan så enkelt på insidan som det ter sig från insidan.

Oavsett så förstår jag inte varför din och din mammas relation nu måste krascha. Hon har ju gjort dig någonting. Din mamma må ha svikit din pappa och deras eventuella äktenskapslöften. Men hon har än så länge inte svikit dig. Mer du som svikit henne om man ska se på det helt strikt.

• Anonym (Lillan)

Pappa stöttar oss nu även om det är jobbigt. Pappa betyder allting för oss. Skrev en status på Facebook om min fantastiska far. Då skrev hon till mig att jag hoppas iaf du älskar mig lika mycket. Och att hon alltid fanns här, men vågar inte berätta mina problem för henne. För skulle hon orka bry sig. Jag ska försöka sova lite.

• Anonym (Lillan)

Hon är helt borta.

• Anonym (Lillan)

Ja precis helt borta, sen säger hon att hon saknar mig och vill att jag ska prata med någon.

Plupp73 skrev 2016-12-05 20:01:45 följande:

Vad menar du med helt borta? Är hon avskärmad mentalt? I djup depression?

Svar på tråden Lesbisk mamma