Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
De begränsar nyheter pga deras politiska agenda.
Ja, en del har denna problematik, dock är FOX i en egen klass.
Sen tycker jag det om CNN är mest roande, då man alltid hör fake news.
Och sen kommer länkarna som stödjer deras sak, och då är det helt plötsligt okey.
En del har förståndet att låta bli CNN -länken, men de väljer då bara andra länkar som i sin tur är baserat på CNN.
Dock kvarstår att FOX news är ett skämt, men dock har de lindat en stor grupp människor runt sitt finger.
Eller som Obama sa, "Om jag bara tittat på FOX news, så hade inte jag heller röstat på mig.".
Sen har jag alltid tyckt SVT är lite konstiga, där de är grymma på vissa områden med fakta och objektivitet.
Men kommer till invandring och droger, så är/kan de vara katastrofalt dåliga ibland och speciellt vissa områden.
Dock kvarstår att FOX news är ett skämt,
Bara viss svensk media har den lyxen da de lever pa skattepengar, de behover inte foroka dra publik.
Dessutom en husbrand ar en husbrand, det kan inte rapporteras sa olika. En massaker pa en skola med okand garningsman oppnar upp for en massa olika tolkningar och vinklingar. Naturligtvis.