Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Aldrig motsatt mig nån nedgång på Trump, den är ju ovanligt uppenbar.
Utan hela tiden undrat om denna siffra och varför den är så bra mot Obamas.
Enligt CNN / ORC undersökning så finns det ingen tidigare president som har fått så lågt betyg för hanteringen av presidentämbetet. Det är t.o.m. fler som ogillar än som gillar presidentens arbete vilket är unikt i början av ett presidentskap.
edition.cnn.com/2017/02/03/politics/donald-trump-approval-rating/
Aldrig motsatt mig nån nedgång på Trump, den är ju ovanligt uppenbar.
Utan hela tiden undrat om denna siffra och varför den är så bra mot Obamas.
Han kanske har den önskan, men hans handlingar säger annat.
Det är ju bara se hur hans önskan att ta bort Obamacare, den hade inte folket gillat alls.
Jag undrar ens om intelligensreserven fattar vad det innebär att ta bort/ändra Obamacare, då de röstar på någon som kommer ta deras sjukvårdsförsäkringar ifrån dom eller ordentlig försämring.
Man borde starta en pool om när hans "partikamrater" sparkar ut han.
För fortsätter han hota sina egna och offentligt, så kommer de tröttna till slut på Trump.
Okey, men vad står det där?
Aldrig sagt emot att det existerar en nedgång.
Så du kan försöka resten av ditt liv och upprepa den meningen, den kommer bli fel varje gång oavsett.
Jag skulle säga normalt att det är sant att man inte kan jämföra siffror med en nytillträdd president.
Men även här är Trump banbrytande, genom sjunka som en sten.
Och det gick åt helvete nu efter Obamacare och förstöra den för dom, så nu lär även en del R hata Trump som inte gjort det innan.
Okey, men vad står det där?
Aldrig sagt emot att det existerar en nedgång.
Så du kan försöka resten av ditt liv och upprepa den meningen, den kommer bli fel varje gång oavsett.
Jag skulle säga normalt att det är sant att man inte kan jämföra siffror med en nytillträdd president.
Men även här är Trump banbrytande, genom sjunka som en sten.
Och det gick åt helvete nu efter Obamacare och förstöra den för dom, så nu lär även en del R hata Trump som inte gjort det innan.
Jag vet, och så extremt tokigt.
Då dom hade ju faan helt plockat isär Obamacare i beståndsdelar.
Men mycket ville ha mer(ja, inget då).
Jag tror inte att R valda gillar att bli hotade, och det i längden kommer sätta käppar i hjulet för Trump.
Men givetvis ångar han på som vanligt ändå :
Jag vet, och så extremt tokigt.
Då dom hade ju faan helt plockat isär Obamacare i beståndsdelar.
Men mycket ville ha mer(ja, inget då).
Jag tror inte att R valda gillar att bli hotade, och det i längden kommer sätta käppar i hjulet för Trump.
Men givetvis ångar han på som vanligt ändå :
En del till, och det var ni kommer inte bli omvalda.
Sen kanske inte ett super hot, men väl lite som "gör som jag säger eller sök nytt jobb".
Lustigt att det ryker pga de mest konservativa.
Allt som var kvar efter deras ändringar, var ju inget annat än ett tomt hus.
Men inte ens detta räckte för fundamentalisterna :p