Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Ett nyckfullt, bortskämt, gränslöst barn i Vita Huset.
www.svd.se/trumps-storsta-nederlag--att-overge-fragan-vore-valjarsvek/om/usas-nye-president
Ett nyckfullt, bortskämt, gränslöst barn i Vita Huset.
www.svd.se/trumps-storsta-nederlag--att-overge-fragan-vore-valjarsvek/om/usas-nye-president
Om du hade haft den allra minsta koll, vilket du inte har med den meningen.
Så hade du vetat att dessa siffror är klart bättre än Obamas av någon konstig jävla anledning.
Medans mer eller mindre samtliga andra siffror var är Obama bättre på.
Kan inte hitta logiken i detta alls.
Mycket roande om Trumps failure inatt.
Förstår du börjar bli kär i mig, men bara bisarra diskussioner om du hela tiden ska prata om mig som .
Varför inte skicka ett pm så kan du spy galla över mig hur mycket du vill, så slipper dom andra se dina OT-utsvävningar.
Om du hade haft den allra minsta koll, vilket du inte har med den meningen.
Så hade du vetat att dessa siffror är klart bättre än Obamas av någon konstig jävla anledning.
Medans mer eller mindre samtliga andra siffror var är Obama bättre på.
Kan inte hitta logiken i detta alls.
Mycket roande om Trumps failure inatt.
Förstår du börjar bli kär i mig, men bara bisarra diskussioner om du hela tiden ska prata om mig som .
Varför inte skicka ett pm så kan du spy galla över mig hur mycket du vill, så slipper dom andra se dina OT-utsvävningar.
Han försökte tom hota dom
Sen fungerar inte det alls på samma sätt i USA och partipolitiken.
Och varför är väl för att dom representerar sin delstat också, och det kan ibland vara rätt tydligt att landet och staten inte alls har samma idéer.
Och då röstar dom ned förslag som är dåliga för dom själva.
Jag sa från början att Obamacare måste fixas omgående, annars kommer väljarna komma ihåg detta om 4år.
Och det är en välkända strategi och ta en massa obekväma beslut för befolkningen, direkt vid tillträdandet.
Så att när det är dax för val senare, så har ilskan lagt sig och risken för bli återvald är större.
Men nu ser det inte bra ut för han på nån nivå, trevligt.
Inte jag heller, men visar att den siffran är jätte konstig när man börja höja huvudet lite.
Andra är ju kassa som faan, men inte denna i förhållningsvis till Obama.
Finns inga faktafel, analyser kan först bli fel när det är en realitet vad som faktiskt hände.
Har du inget pm?
Eller varför fortsätter du diskutera mig person?
Inte jag heller, men visar att den siffran är jätte konstig när man börja höja huvudet lite.
Andra är ju kassa som faan, men inte denna i förhållningsvis till Obama.
Finns inga faktafel, analyser kan först bli fel när det är en realitet vad som faktiskt hände.
Har du inget pm?
Eller varför fortsätter du diskutera mig person?