• johjen

Någon som ska göra FET under november?

Hej!

Har en son på två år som kom till via IVF 2014 och vi har nu försökt att få ett syskon själva sedan årskiftet utan framgång. Vi har ett embryo i frysen sedan förra gången och bestämt oss för att försöka med det i nästa cykel. Var på kliniken igår och lämnade blodprov och inväntar nu mensen..

Någon annan som är i likande situation?

Jag är 40 år så har lite tiden emot mig men då förra IVF:en, dock färskförsök, tog sig första gången så hoppas jag att de ska ske även denna gång!

• Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?
  • Söndag
    Muffins2017 skrev 2016-11-20 13:12:16 följande:

Håller tummarna!

Själv är jag på ruvardag 4. Känner att jag håller på att bli tokig snart. Är ju motsvarande äl + 9 och det var då jag plussade med sonen.

Om det här inte funkar så ksnske det är slut med syskonförsök.

Ska du tjyvtesta?
  • johjen

Allt gick bra! Återföringen gjordes av samma läkare som satte in vår son så jag hoppas att hon för tur med sig!

Så nu är man en ruvare och den olidliga väntan är här! Är det ruvdag 1 idag då eller? Jag fick officiell testdag 4 december men med sonen testade jag på ruvdag 10 så får se om jag gör så nu..

• Muffins2017

Grattis Johjen! Då har alla på listan kommit till återföring ändå, det är ju jättebra!

• Muffins2017

Jag har tjuvtestat och fått ett svaaaaagt plus inom tiden och allt! Känns jättebra, men det är aldeles för tidigt för att vågar säga att jag är gravid. Kan likagärna bleknat bort i morgon. Men det känns såklart lite hoppfullt!

Tyvärr har jag haft 2 Missed abortions så även om hcgt skulle stiga perfekt nu i dagarna då börjar bara ny oro.. men jag hoppas och gråter om vartannat!

Tänk vad kul om vi får 100% lyckat resultat i den här tråden!

• johjen
    Muffins2017 skrev 2016-11-20 16:01:50 följande:

Jag har tjuvtestat och fått ett svaaaaagt plus inom tiden och allt! Känns jättebra, men det är aldeles för tidigt för att vågar säga att jag är gravid. Kan likagärna bleknat bort i morgon. Men det känns såklart lite hoppfullt!

Tyvärr har jag haft 2 Missed abortions så även om hcgt skulle stiga perfekt nu i dagarna då börjar bara ny oro.. men jag hoppas och gråter om vartannat!

Verkar ju lovande muffins, håller alla tummar! Vilken ruvdag är du på nu?

Ja detta måste vara turtråden!
  • A S E
    Muffins2017 skrev 2016-11-20 16:46:32 följande:

Bara ruvardag 4 med 5 dagars så det är väldigt tidigt!

Har du några symptom?
  • A S E
    johjen skrev 2016-11-20 14:30:35 följande:

Allt gick bra! Återföringen gjordes av samma läkare som satte in vår son så jag hoppas att hon för tur med sig!

Så nu är man en ruvare och den olidliga väntan är här! Är det ruvdag 1 idag då eller? Jag fick officiell testdag 4 december men med sonen testade jag på ruvdag 10 så får se om jag gör så nu..

Härligt! Om insättning var idag så är det ruvardag 0 Jag är på dag 2 idag. Vill så gärna känna ett litet stick eller nånting! Snälla lilla embryo, fäst!! Borde få mens nästa söndag om det inte gått vägen så jag ska försöka inte tjyvtesta. Vill vara 'gravid' så länge som möjligt
  • Söndag
    Muffins2017 skrev 2016-11-20 16:01:50 följande:

Å va spännande!! Ja tänk om alla skulle få barn i augusti :)

Jag är så himla sugen på att fusktesta... svagt plus på dag 5 sist... men tänk va besviken jag blir om de är minus :/
Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?