• johjen

Någon som ska göra FET under november?

Hej!

Har en son på två år som kom till via IVF 2014 och vi har nu försökt att få ett syskon själva sedan årskiftet utan framgång. Vi har ett embryo i frysen sedan förra gången och bestämt oss för att försöka med det i nästa cykel. Var på kliniken igår och lämnade blodprov och inväntar nu mensen..

Någon annan som är i likande situation?

Jag är 40 år så har lite tiden emot mig men då förra IVF:en, dock färskförsök, tog sig första gången så hoppas jag att de ska ske även denna gång!

• Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?
  • Bimbim79

Grattis till återföringarna idag!!!
    Hemflyttad, det kommer gå bra!!! Hejar på! Skickar lite positivitet!!!

• Hemflyttad

Så där, då var det gjort! Allt gick jättebra och blastisen var halvvägs ute ur skalet. Coolt! Känner ett stort lugn nu. Oavsett hur det går har vi i alla fall gett de två vi hade i frysen en chans.

Johjen - stort lycka till för imorgon!

Kram på er alla och ha en skön helg!

• johjen
    Hemflyttad skrev 2016-11-19 13:13:03 följande:

Så där, då var det gjort! Allt gick jättebra och blastisen var halvvägs ute ur skalet. Coolt! Känner ett stort lugn nu. Oavsett hur det går har vi i alla fall gett de två vi hade i frysen en chans.

Johjen - stort lycka till för imorgon!

Kram på er alla och ha en skön helg!

Spännande, håller tummarna stenhårt!

Här har det varit lite kaos idag, och vi skulle åka till gbg, ha barnvakt, gå ut och äta middag med vänner, bo på hotell, sova ut, äta hotellfrukost och sen åka till calanderska imorgon förmiddag.. Sen vaknade sambon upp sjuk, barnvakten sjuk så fått rådda runt men skaffat ny barnvakt, bullat upp för sjuk sambo, bokat om hotellet till ett enkel rum, går på middagen och får åka själva till calanderska imorgon.. Allt löser sig ändå!
  • Hemflyttad

Men oj, vad typiskt! Skönt att det löste sig, det viktigaste är ju att du kommer iväg till kliniken imorgon. Det blir fler chanser till egentid med mannen. Hoppas han snart blir frisk och att du inte är smittad. Och lycka till nu!

• johjen
    Hemflyttad skrev 2016-11-19 21:41:39 följande:

Men oj, vad typiskt! Skönt att det löste sig, det viktigaste är ju att du kommer iväg till kliniken imorgon. Det blir fler chanser till egentid med mannen. Hoppas han snart blir frisk och att du inte är smittad. Och lycka till nu!

Ja så typiskt!

Snart min tur, nervös nu..
  • Söndag
    johjen skrev 2016-11-20 09:13:39 följande:

Ja så typiskt!

Snart min tur, nervös nu..

Spännande!! Lycka till :)
  • Bimbim79
    johjen skrev 2016-11-20 11:16:28 följande:

Sitter i väntrummet nu,upptiningen har gått bra!

Spännande :)!
  • Muffins2017

Håller tummarna!

Själv är jag på ruvardag 4. Känner att jag håller på att bli tokig snart. Är ju motsvarande äl + 9 och det var då jag plussade med sonen.

Om det här inte funkar så ksnske det är slut med syskonförsök.

Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?