Hemflyttad skrev 2017-09-17 19:37:17 följande:
Hej på er!
Nu kan jag äntligen skriva lite mer. Det går i ett här på helgerna och jag föredrar att skriva på datorn i lugn och ro.
Idag har det lugnat sig med de bruna lutinus-flytningarna, fast det är fortfarande inte helt vitt. Spelar egentligen ingen roll om det inte kommer några blödningar, missfall kan det var ändå. Förra gången jag fick missfall fick jag ingen blödning alls förrän jag slutade med lutinus. Känns ärligt talat som att det är mer regel än undantag med missfall i min ålder. Om man nu får känna sig negativ.
Anyway, hade inga symptom alls, kändes precis som vilken månad som helst. Kände mig ovanligt seg i torsdags när jag tog min promenad, tänkte att jag kanske skulle bli sjuk igen. Hade molvärk 9-10 dagar efter ÄL men det brukar jag ha. Lite ont i ryggen ÄL+9, inte heller helt ovanligt. Började faktiskt med prednisolon på ÄL+8 och har sovit dåligt av det, därav trött.
Precis när jag tagit testen så tänkte jag att det var synd att man inte kunde frammana ett plus med en viljeansträngning - och då började jag se något, så det kanske gick. Alltid så häftigt att plussa.
Har inte vågat testa igen, för nervös! Tänkte testa på tisdag på BIM. Håll tummarna...
Ja visst kan det vara missfall men det kan ju också vara nidblödningsflytningar? Iom att de är bruna.
Har du BIM på tisdag?
Men skulle det inte kännas mer tryggt om testen blev starkare om du testade nu? Och är de inte starkare så vet du. Men förstår dig. Hellre blod än ett icke starkare test kanske.