ElsaE skrev 2017-06-28 10:02:24 följande:
Hej jag hoppar in här! :) 40 år med en son på 3 år och vill så gärna få ett till barn! Har bara försökt sen i maj och då fick jag ett tidigt missfall. Med sonen tog det 8 månader. Men mycket kan väl hända på 3 år så jag räknar inte med nåt.
Välkommen :) Beklagar ditt missfall :(
Hemflyttad skrev 2017-06-29 08:10:27 följande:
Fortfarande ett väldigt svagt streck för mig, inte blivit starkare på två dagar. Har aldrig hört att ovitrelle skulle vara kvar i kroppen i 14 dagar, särskilt som strecket redan var väldigt svagt för tre dagar sedan borde sprutan verkligen vara ute ur kroppen nu. Så troligen är det en sk kemisk graviditet, där ägger fäster och sedan släpper nästan direkt. Hur som helst blir det ingen bebis.
Suck.
Låter som kemisk graviditet och jag som hade så stora förhoppningar om att du skulle få + denna månad, så himla trist :(
3hjärtan skrev 2017-06-27 19:46:44 följande:
Fick konstaterat mf igår
Näää, beklagar verkligen
Hemflyttad skrev 2017-06-28 07:49:59 följande:
Nån som har testat idag? Too tiki?
Jag har bestämt mig för att avvakta och testa imorgon. Då är jag ÄL+14 eller åtminstone ÄL+12 om ett av äggen släppte senare. Men känner mig inte det minsta gravid längre tyvärr. Och strecken på testen jag tog igår och i förrgår är nästan osynliga nu.
Tog ett test igår på morgonen, ett till på kvällen och ett nu i morse, men alla blanka
Hade inte räknat med att få plus så jag var inte förvånad för jag hade en mensliknande känsla i flera dgr, precis som jag fått alla andra månader förutom den månaden jag blev gravid och förra månaden. Det som skiljer sig förra månaden är att jag tog tog munkpeppar från mensens första dag till ÄL. Tror det kan vara så att lutealfasen förlängdes av MP för det är den enda månaden som jag inte känt som det brukar göra på cd 21-22 då jag normalt brukar få mens om jag inte använder progesteron.
Hade tänkt börja med RR denna månaden men funderar på att testa MP igen fast på cd 3-4 för med MP fick jag äl på cd 10. Slutade med vaggisarna redan igår så nu hoppas jag mensen kommer igång snabbt så vi kan sikta på juli månad istället. Suck!!
Nr 3 på G skrev 2017-06-28 21:40:02 följande:
Mensen kom som ett (icke efterlängtat) brev på posten i eftermiddags så nu är det bara att ladda om och hoppas på nästa sväng
Skit för mens :(