38+ och försöker bli gravid.
Hm...en liten brun flytning o inget mer...ska ha mens idag men inget än...testade negativt igår...hm...varför en liten brun flytning? Inget jag brukar ha annars
Hm...en liten brun flytning o inget mer...ska ha mens idag men inget än...testade negativt igår...hm...varför en liten brun flytning? Inget jag brukar ha annars
Vad tycker ni??? Svagt men ändå ett plus? *spricker av gläde snart*
Lite uppdatering här. Har haft högre temp i två dgr nu men lägre än jag brukar ha efter ÄL men det kanske beror på att tempen vid ÄL var 36,41 mot normalt 36,5. Imorgon måste tempen öka för har jag samma temp imorgon som idag (36,67) då lägger inte FF ut ngn ÄL utan måste upp till 36,71 för att ÄL ska sättas ut.
Vi har vattensäng och den kan ju påverka tempen iom värmen från madrassen. Problemet är att jag sovit på vanlig madrass igår och blir väl till att göra det ett par dgr framåt för vår vattenmadrass visade sig hade börjat läcka.....
Alla andra dagar har jag sovit på vattenmadrassen, så tempen vid ÄL borde varit ändå lägre om jag sovit på vanlig madrass och då hade nog FF satt ut ÄL imorgon, även om tempen är samma som idag. För övrigt har jag kollat med ÄL stickor och i förrgår och igår visade både monitorn och vanliga stickor maximalt utslag, men idag inget. Flytningarna har också gått från äl sekret senast fred. till krämigt igår och idag. Tycker att ÄL borde varit och funderar därför på att börja med progesteron redan nu. Är så rädd för att jag har för lite av den varan iom min korta lutealfas så det känns säkrare så, vad tror ni, borde jag vänta tills imorgon för att se om FF satt ut ÄL?
Kunde inte komma ut på nätet igår så jag såg inte vad ni skrev om progesteronkrämen förrän idag, men ni ska ha tack för ert svar :)
Nu har FF satt ut ÄL på cd 10 vilket var i fredags så nu väntar 7 lååånga dgr tills jag vågar testa. Har inga förhoppningar denna månad iom att ÄL blev så tidigt i cykeln, men vem vet, kanske blev ÄL natten mellan cd 10-11 och då är det ju större chans känner jag.
Kommer resa bort med jobbet imorgon och blir borta till månad nästa vecka när det är dags att testa vilket känns skönt för då får jag annat att tänka på
Ha det så gott alla så hörs vi nästa vecka då jag hoppas se fler plus här i tråden :)
Kunde inte komma ut på nätet igår så jag såg inte vad ni skrev om progesteronkrämen förrän idag, men ni ska ha tack för ert svar :)
Nu har FF satt ut ÄL på cd 10 vilket var i fredags så nu väntar 7 lååånga dgr tills jag vågar testa. Har inga förhoppningar denna månad iom att ÄL blev så tidigt i cykeln, men vem vet, kanske blev ÄL natten mellan cd 10-11 och då är det ju större chans känner jag.
Kommer resa bort med jobbet imorgon och blir borta till månad nästa vecka när det är dags att testa vilket känns skönt för då får jag annat att tänka på
Ha det så gott alla så hörs vi nästa vecka då jag hoppas se fler plus här i tråden :)
Tack jag mår bra efter en trevlig vecka med nya härliga arbetskamrater :)
Jag är "bara" på ÄL +10 idag och testade neg. vid 11 tiden idag. Hade dock inte hållit mig så jag ska testa mig igen imorgon bitti med prediktor early. Har en väldigt lovande trifasik tempkurva vilket känns lite lovande för det har jag bara haft den månaden jag blev gravid...
Känner inget för övrigt och den hela tiden ökade tempen kan också bero på att jag tog progesteron vagitorierna från cd 5 istället för krämen för jag glömmer den allt för lätt på morgonen. Tempen ökar ju av progesteron så det kan vara så, även om jag hoppas, hoppas att det inte är så. Just nu vill jag bara gå och sova och vakna imorgon bitti så jag kan testa igen så jag slipper fundera :) Lägger in min tempkurva här nedan.
Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!! Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia
Fick svar på NIPT idag, inga avvikelser! Nu bara att invänta RUL för att se om allt är bra, om tre veckor, så man kanske kan börja tro på riktigt att det blir någonting och våga berätta till barnen (och chefen på jobbet)?