Anonym (Sanna) skrev 2017-07-10 12:19:04 följande:
Vi ligger rätt nära nu med äl dagarna. Min är idag eller imorgon. Håller tummarna för dig! Jobbigt när männen får prestationsångest.
Kul då har jag någon att följas åt fram till BIM :) Jo prestationsångesten är jobbig men jag hoppas han får till den varannan dag, annars vet jag inte hur vi ska lösa detta.....
babba74 skrev 2017-07-09 22:31:26 följande:
Min sambo sa idag att han inte vet om han vill det här nåt mer :( han tycker det är så stort fokus på att bli gravid och att det är så mycket upp och ner varje månad. Att vi kanske ska vara nöjd med de barn vi har. Känner mig ledsen för det är ju det jag vill allra mest, få ett gemensamt barn med honom. Men han har ju rätt i att det tar mycket energi och kraft. Så nu ska vi ta en paus från allt och förhoppningsvis ändrar han sig. Hoppas verkligen det för jag vill ju det här så gärna.
Lycka till allihopa, håller tummarna för många plus i sommar!
Förstår att du blir ledsen :(
Vi har ju också barn på varsitt håll men inga egna och min man har väl pratat lite åt det hållet av och till, men då menar han mest för min skull för jag tar det nog hårdare än vad han gör när det inte blir + månad efter månad. Sen blev jag deppig och trött när jag åt pergo flera månader och det orkade han inte med att se, för jag blev verkligen nere i botten. Hoppas att din sambo ändrar sig snart men ni kan ju köra utan tester od. och vem vet, det är kanske det som gör susen att bara släppa allt. Tröstekramar och som sagt, jag hoppas han ändrar sig snart
Milou3 skrev 2017-07-10 12:28:11 följande:
Spännande med äl-tider! Och varannan dag räcker ju fint. När har du bim?En annan får vara glad om vi får till det EN gång nära äl :)
Ja, det är alltid spännande och känns av någon anledning alltid mer hoppfullt när ÄL närmar sig :) Tror det är hormonerna i kroppen som gör att man blir mer positivt inställd, synd att man inte kan ge bort lite av hormonerna till gubben ;)
Jag har BIM runt den 26-28 om jag räknat rätt så det ligger låååångt bort....
Håller tummarna för att våra gubbar släpper prestationsångesten runt ÄL så vi kan få till det varannan dag, annars känns ju detta meningslöst