38+ och försöker bli gravid.
Tillbaka till tsh värdet. Mitt låg på 3.2. Försvårar ett högre värde än 2 chansen att bli gravid? Eller ett högre värde ökar risken för missfall?
Tillbaka till tsh värdet. Mitt låg på 3.2. Försvårar ett högre värde än 2 chansen att bli gravid? Eller ett högre värde ökar risken för missfall?
VUL stör inte det minsta, så oroa dig inte över det :)
Här är jag i v 20+4 och njuter av min andra semestervecka av fyra. Liten gör sig påmind i magen dagligen, total lycka!
Här händer inte mycket heller, semester på Österlen och nedräkning till bim
Vadå cysta, hur känner man det?
Hoppas ni lyckas tajma bra till helgen:)
Gud, klimakteriet! Det är väl ändå flera år kvar till dess. Tror ärligt talat jag behöver hitta något annat "projekt" att engagera mig i, för jag mår rätt dåligt just nu. Det påverkar mitt humör och allmänna mående för mycket. Inte bra.
Ha en skön semester, och hoppas mensen håller sig borta vid bim!
Jag är också inne i en trist perios. Funderar mycket på hur länge till jag ska försöka baka bebis. Jag hoppas innerligt augusti är vår månad. Planen är att pricka in äl som verkar bli på tisdag, om 1.5 vecka alltså. Tror inte jag med mannen två dagar i rad så siktar på måndag och kanske lördag innan. Sen får vi se.. hoppas det går allas vår väg nu.
Kom på att du ju brukar få ÄL senare än dagen efter första glada gubben, visst var det så? Att du kan få glad gubbe flera dagar och får ÄL efter sista? Då borde det ju funka jättebra att göra som du planerar. Förlåt att jag lägger mig i.
Har en sms-konversation just nu med en kompis som ligger och ska föda barn. Så otroligt häftigt att få följa henne och hjälpa ( förhoppningsvis) henne. Hennes första barn. Kämpar med värkar hemma pga platsbrist men de ska snart åka in. Längtar sååå och hoppas verkligen att man får vara med om det igen!
Ojdå, ja då förstår du mig också, hur jag tänker. Håller tummarna för dig att du får ett positivt samtal hos bm och att du kan få tro på en vaginal förlossning när det är dags.Åh grattis! Det var goda nyheter! Hoppas det går bra nu. Vi har väl alla hört att varje graviditet är unik och att man kan må helt olika, så oroa dig inte för uteblivet illamående än så länge. Ska du på något vul?Men tänk att han ska vara så svår att få med på noterna :-/ Jag tycker synd om dig. Har ju inga tips och råd att ge heller, tyvärr.
Håller tummarna för dig nu!Har det varit lättare att få till det före ni försökte få barn? Ja då kan det ju vara prestationsångest och det låter ju synd om det är så. Men han vågar inte ens försöka för risken att inte lyckas skjuta av? Jobbig sits. Får du med mannen på besöket 2 aug? Eller känner han kanske ännu mer att han ska lyckas då när du är under utredning? Hoppas det vänder till det bästa för er!Ja det är orättvist att vissa ska få vara med om så mycket motgång, känner med dig med allt du fått genomgå. Det är bara att hålla tummarna att det är er tur som kommer nu. Sluta aldrig hoppas så länge ni försöker!Wow, härligt, skönt att höra sådana historier som din, det ger hopp! Jag är också gravid med tvillingar, i v. 29.
Vill bara säga hej då och önskar er alla all lycka med bebisverkstan! Har nu haft ett långt samtal med sambon och han tycker allt blir för jobbigt och blockerande med sex kring ägglossning så vi har bestämt att lägga allt på hyllan ett tag. Blir inga mer vitaminer, äl-test osv. Jag kommer inte heller gå in på fl något mer eller räkna dagar hit och dit.
Kram på er och tack för oerhörda fina råd, tips och stöd.