Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Detta bälte har jag. Der passade bra. Såg det finns på graviditetskollen.se Märket är Carriwell.

• Anonym (Sanna)

Milou så spännande med svagt streck idag när det igår inte visade något.

Själv är jag på äl +4 Tror inte på denna omgång alls.

• Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2017-07-15 20:08:37 följande:

Jag vet!! Jättemärkligt! Det jag tog i dag var kanske spök iof men jag tror inte det. Får se om jag kan ta ett i morgon då både barn och sambo är hemma. Annars får det bli på måndag morgon!

Hade du också sex 2-3 dagar innan äl?

Vi missade pricka in äl så vi hade sex fyra dagar innan. Simmarna orkar nog inte så långt innan.
  • Anonym (Sanna)

Ja fast varför är det bara 8% tre dagar innan men 17% fyra dagar innan? Det låter lite konstigt. Men ändå roligt med statistiken. Lite hoppas man ju varje månad men hade vi fått till det måndagen eller tisdagen hade jag liksom haft mer att gå på. :-/

• Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2017-07-16 08:25:03 följande:

Fast nä nu när jag gjorde nr2 på toan så kom det rosa på pappret! Helvete!! Vågar ju knappt skita längre. Varenda gång har det börjat då jag gått på toa och gjort nr 2!

4 dagar innan bim i dag. Suck ...

Sist fick jag så fyra dagar innan bim. En nidblödning som inte blev mera än lite grann. Hoppas det är detsamma för dig.
  • Anonym (Sanna)

Tiden går sakta. Bim nästa måndag. Jag har inga förhoppningar att det tagit sig denna gång men samtidigt vill jag ju veta, nu!

För mig tror jag det är vikten som spelar in varför plusset dröjer och ev att jag dricker för mycket kaffe. Jag har kommit igång med bättre kost och motion. Sen såklart åldern, äggen osv. Jag ska kolla upp sköldkörteln denna vecka och ska boka tid till gyn i höst. Skulle vilja kolla upp äggledarna och ev cystor.

• Anonym (Sanna)

Hur tidigt kan man testa med såna där tidiga gravtester?

• Anonym (Sanna)

Kram Bluebird. Kanske vänta en månad och sen kör ni. Jag ville inte vänta efter mitt men det tog 1.5 månad innan kroppen var i fas igen. Hade sån tur jag plussade på en gång fast jag var ju yngre då.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.