Too tiki skrev 2017-07-10 12:00:00 följande:
Hej allihop,
Här kommer en liten uppdatering från mig. Är idag på cd 10 och än så länge står monitorn på låg fertilitet så jag räknar med ÄL tidigast om 2-4 dgr. Känns bra för de senaste månaderna har jag fått ÄL lite väl tidigt och vem vet, kanske är det min nya medicinering som gör att tiden före ÄL blir lite längre.
Vi fick till det igår och siktar på varannan dag fram till ÄL sen tar vi nog ett break för min man börjar få enorm prestationsångest. Försöker låta bli att tala om att ÄL är för då blir han pressad. Han får visserligen till det ändå men både han och jag börjar märka att det blir svårare för varje gång när han vet att ÄL är på G. Nästa månad kommer jag satsa på pergo igen och då kommer jag inte kolla med vare sig tempen el. äl tester utan vi kör bara varannan dag, om det går ;)
Hoppas att ni alla har det gott och att någon närmar sig BIM här och får + denna månad. Kram till er allihop Nu måste jag fortsätta arbeta så jag blir klar med ett stort projekt innan jag går på semester i slutet av juli, gud vad jag längtar :)!!
Vi ligger rätt nära nu med äl dagarna. Min är idag eller imorgon. Håller tummarna för dig! Jobbigt när männen får prestationsångest.