38+ och försöker bli gravid.
Här har vi också glad gubbe på Äl testet idag! :)
Här har vi också glad gubbe på Äl testet idag! :)
Är i vecka 5+5 idag och igår försvann illamåendet och idag kommer det blod, så nu sitter jag troligtvis här med missfall nr.3 sen april... Helt knäckt..
Mens, igen..
Ja, skittrist!! :( Men är väl bara att ta nya tag.
Hej alla!
Efter två års försök och två missfall så blev jag ju äntligen gravid nu i oktober...har ju skrivit här innan så vissa känner väl igen mig!
Var på ultraljud idag och där såg vi inte bara ett hjärta....utan två!! Dessutom troligtvis enäggstvillingar! Så chockad och glad och orolig, allt på en gång!
Jag håller tummarna att ni alla lyckas bli gravida snart, för vips så händer det, fastän makan känner för att ge upp! Vi skulle ju precis söka hjälp privat!! Man vet aldrig vad livet erbjuder, det är en sak som är säkert!
Jag är så glad lite chockad orolig, fick positivt graviditetstest i dag 1-2 veckor stod det. Har ju två missfall bakom mig men nu är det min tur! Någon mer som plussat nyligen?
Hoppar in här, jag är 40 år ich vi har bestämt oss för att testa om vi kan bli gravida igen, vi har av olika anledningar inte riktigt prickat in äl, barn livet har kommit emellan . Jag blev gravid i juni som slutade i missfall v 6. Men efter dess ingenting, börjar känna hopplöshet. Använder äl stickor och app, testade positivt på äl för 2 dagar sedan, men enligt appen ska äl vara på torsdag? Börjar kännas hopplöst och app, temp och äl stickor gör mig bara förvirrad.
Vet ni om när äl ger utslag är det då jag har ägglossning under dessa dagar eller 24-48 timmar efteråt.
Just nu känns sexet mest tvingande pust
Mens här också... Hade bara 10-11 dagars luthealfas den här gången (testade med Äl test och tempar så vet när Äl var) Brukar alltid ha 13-14... suck.. är säkert nåt som är galet :(