38+ och försöker bli gravid.
Imorse blev det iallafall pos på Äl-testet!! Det borde ju betyda att kroppen är på G igen efter MA:t :)
Imorse blev det iallafall pos på Äl-testet!! Det borde ju betyda att kroppen är på G igen efter MA:t :)
Too tiki: Äsch, men gravidsymptom kan vara lika, än lever hoppet tills motsatsen är bevisad.
Är det bara jag som inte har koll på temp, inte kör med äl-test eller använder olika kosttillskott?
Vad bör man äta för att boosta
Jag testade idag, helt blankt. Bim imorgon. Satsar på att juli = lyckomånad då.
Jag testade idag, helt blankt. Bim imorgon. Satsar på att juli = lyckomånad då.
Håller tummarna för dig i morgon! Nu när äl var på rätt sida och allt!
Update från mig, har vart utan Lutinus i snart en vecka och det går tack och lov bra, smörjer lite kvällstid med min ProgesterAll som jag ändå har hemma. Lyssnar på hjärtat på morgonen, det lugnar mig något otroligt. Känner ju av Grynet i vissa positioner på dagen, men kan ännu inte känna med handen på magen och har dessutom moderkakan i framvägg så kommer väl framöver. Så därför är det fortfarande viktigt att höra hjärtat slå på morgonen, men lyssnar bara några sekunder för att inte störa. Om 2 veckor och 3 dagar är det RUL, som jag längtar.
En vän till mig ska vara gravid i v 6 + och idag tog hon ett gravtest för att hon haft molvärk de senaste dagarna och det stod bara 2-3 v på det digitala testet. Hon har från början fått 1-2 v, sen 2-3 v och sista 3 + och nu då igen 2-3 v.
Hon har ingen blödning men har som sagt haft molvärk och hon undrar nu om det kan vara så att hennes blödning inte kommer igång när hon tar Litinus? Något måste ju vara fel, frågan är om hon kan ha väntat tvillingar och att den ena avstannat, någon som vet om det kan bli så, tänkte att hcg borde ju vara högre vid en tvillinggraviditet? För att förtydliga så har min vän haft väldigt oregelbunden mens så hon vet egentligen inte när befruktningen ägde rum. Hon har inbokat besök till mödravården om 1 v men hon kanske bör åka in redan nu och kolla upp?
Ni som tempar!
Har 37.9,brukar ha 37.0 annars, vet att man ska tempa på morgonen.
Eller håller jag bara på att bli sjuk!?
Tog ju ett g-test i fredags men det visade ingenting men var ju väldigt tidigt också (har bim på onsdag) men tyvärr tror jag mensen är på väg :(
Jobbade första dagen i dag på 8 v sen jag fick mitt MA (har varit sjukskrien för depression och utmattningssyndrom) och det första jag möter är min höggravida kollega
Vll ju så gärna ha en busunge till men får kanske inse att åldern tar ut sin rätt (blir 46 i oktober)
Har det inte tagit sig till sommarlovet slutar så lägger vi nog ner försöken så känner mig lite stressad