Hemflyttad skrev 2017-09-15 08:12:22 följande:
Tråkigt med mens, även om du var inställd på det. Bra initiativ med gyn!
Monchichi skrev 2017-09-15 06:24:35 följande:Jag har vaknat med att delar av slemproppen gått och ska in till förlossningen igen för kontroll. Kanske blir bebisar idag!
Wow, plötsligt händer det! Lycka till nu, om bebisarna är på g!Är också på Äl+10, inga spottings här men jag har tagit lutinus i några dagar. Känner mig inte gravid, har haft samma "symptom" som tidigare månader, stark molvärk igår och bröst som blir alltmer oömma. Testar imorgon med två olika test, tänkte jag.
Hoppas dina spottings inte är början på mens, behöver inte alls vara det. Annars är det säkert bra för din kropp att få vila lite efter missfallet, så får ni satsa på nästa månad.
Nej, det behöver ju inte vara början till mens, men har aldrig haft spottings de gånger jag varit gravid. Har ju iof aldrig haft spottings innan mens heller, men det känns troligare att det är det med tanke på att hormonerna kanske är lite knäppa efter missfallen.
Ja, det är nog bra att kroppen får vila. Känns ok ändå. Får satsa allt på nästa Äl istället.
Hållet tummarna att du får positivt när du testar! :)