38+ och försöker bli gravid.

Förresten, såg att några av er pratade om att man inte kan få hjälp om man redan har barn. Tänk på att man kan gå till privata gynekologer. Det är dyrt att göra utredning via IVF-kliniker, men en vanlig gyn behöver inte kosta särskilt mycket. De kan även hjälpa med ÄL-stimulering om det skulle behövas och skriva ut diverse läkemedel.
Mer och mer osäker på hur jag ska göra ju mer jag funderar... kanske är bäst att vänta två veckor till iallafall och hoppas att kroppen tar hand om det? Samtidigt, om jag väntar två veckor till så kanske jag ändå måste få tabletter... + att jag då varit gravid typ 3 månader till ingen nytta :( Måste ha bestämt mig till imorgon.. suck
Nu har jag pratat med gyn och fått tid på tisdag. Då kollar dom en gång till med VUL, sedan behandling. Känns bra att ha det inbokat.
Min mens kom i går kväll så i dag är andra dagen med goa kramper och blod ;) började med RR i går kväll med.
Min äl har kommit CD 12-13 nu senaste 2 månaderna så då kör jag med RR från start. Och vet ni, om min äl nu kommer CD 12-13 så skulle jag kunna få ett plus på min födelsedag :) och blir det inget plus är det ju ändå en födelsedag värd att firas!
I morgon åker vi till sambons föräldrars landställe och ska fiska kräftor och leta svamp :) ska bli såå mysigt! Sen en hård jobbvecka och spännande läkarbesök på onsdag. Och sen äl! Tjohoo jag är såå taggad.
Nu verkar missfallet vara på G. Att man kan bli så lättad av att börja blöda, oftast vill man ju inte se blod.. hoppas på att det sätter fart ordentligt så jag slipper tabletterna på tisdag!