38+ och försöker bli gravid.
De var verkligen svaga förra gången, du kanske är låghormonare?? Hur länge levde embryot förra gången?
De var verkligen svaga förra gången, du kanske är låghormonare?? Hur länge levde embryot förra gången?
Kan tillägga att gången innan dess såg jag tydligt, men svagt redan på äl +10 så låghormonare vet jag inte.. den gången fanns ju inget foster, bara hinnsäcken.
Försöker igen med bilden
Äh! Verkar inte fungera.. blir bara en tom liten ruta..
Nej, det blir inget här. Tänkte testa en gång till för säkerhets skull bara, känns dumt att lita på ett enda test.OK, intressant. Det visar väl att det kan variera ganska mycket och att en ganska svag stegring inte behöver betyda tidigt missfall. Det är väl först när man tydligt kan se att det börjar bli svagare som man kan sluta hoppas helt.
Beklagar verkligen dina missfall.
Tog ett test nu i eftermiddags. Får bli attt jag tar ett digitalt i helgen så jag slipper spekulera :p
Slänger in en jämförelse också.
DragonWoman: Äl +9 är väldigt tidigt att testa. Förra gången testade jag på äl +10, helt blankt. Sedan testade jag inte förrän äl+15 och då var det väldigt svagt. Samma sak nu, om det nu verkligen är ett plus... jag är på äl +14 och det är sååååå svagt!!
Varit bortskämd med + på bim -5 tidigare så beror på det att jag redan kastat in handduken och babyplan testa tidigt ska väl mäta från 10 om jag läste rätt.. Sen blir man mer och mer frustrerad med varje månad som går
Ja, det är ju definitivt starkare. Bra! Kanske rätt svagt för att vara ÄL+14 men så länge det går åt rätt håll är det bara att hålla tummarna!
Äl +10 och fick glad gubbe i kväll! Rejält starkt på stickan också när jag tog ut den så i kväll måste jag få till det!
Håll tummarna :) sambon ska i väg lördag morgon och kommer inte hem förrän söndag så det är i kväll eller i morgon som gäller men Iom att det moler på här och stickan var så stark så tror jag på i kväll! Dock väldigt lite eggwhite :(