• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Man i strumpbyxor)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 10:56:57 följande:
    Ja idag är jag hemma
    Vad skönt!

Personligen brukar jag när jag är ensam hemma under vintern slänga av mej jeansen och bara gå runt i tröja/skjorta och ett par strumpbyxor!

Har sedan flera år städning hemma och under förra vintern släppte jag på tabut med strumpbyxor på killar och går numera runt så även då städtjejen är där.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-20 11:03:30 följande:

Vad skönt!

Personligen brukar jag när jag är ensam hemma under vintern slänga av mej jeansen och bara gå runt i tröja/skjorta och ett par strumpbyxor!

Har sedan flera år städning hemma och under förra vintern släppte jag på tabut med strumpbyxor på killar och går numera runt så även då städtjejen är där.

Vad härligt att ni hjälps åt med städning man ska gå i det man vill och kunna ha det framför sin partner .

Jag brukar gå omkring med kjol hemma och strumpbyxor eller klänning strumpbyxor inte så ofta byxor min man tycker även om se mig i strumpbyxor han tycker det är vackert!

Det tycker jag med .
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 11:15:48 följande:
    Vad härligt att ni hjälps åt med städning man ska gå i det man vill och kunna ha det framför sin partner .

Jag brukar gå omkring med kjol hemma och strumpbyxor eller klänning strumpbyxor inte så ofta byxor min man tycker även om se mig i strumpbyxor han tycker det är vackert!

Det tycker jag med .
    Nu missförstod du nog...
    Vi har en firma som kommer och städar hos oss var 14:e dag. Nästan varje gång är det en ny tjej där och städar. Det är för dessa okända tjejer som jag visar upp mej i strumpbyxor....
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-20 11:39:28 följande:

Nu missförstod du nog...

Vi har en firma som kommer och städar hos oss var 14:e dag. Nästan varje gång är det en ny tjej där och städar. Det är för dessa okända tjejer som jag visar upp mej i strumpbyxor....

Okej då förstår jag vad tycker de när de ser dig tittar de ?
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 11:46:46 följande:
    Okej då förstår jag vad tycker de när de ser dig tittar de ?
    Jag har inte en aning vad dom tycker... En vet jag ryggade till lite då jag lämnade rummet hon skulle städa i.
    Kan säga att det kändes väldigt pirrigt första gången jag visade upp mej för en annan okänd tjej i strumpbyxor!
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-20 12:11:17 följande:

Jag har inte en aning vad dom tycker... En vet jag ryggade till lite då jag lämnade rummet hon skulle städa i.

Kan säga att det kändes väldigt pirrigt första gången jag visade upp mej för en annan okänd tjej i strumpbyxor!

Det är inte så vanligt att man ser män i strumpbyxor men fult är det inte .

Det kan jag förstå att det var och nu även i tråden har du visat dina kalas byxor .
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 12:34:37 följande:
    Det är inte så vanligt att man ser män i strumpbyxor men fult är det inte .

Det kan jag förstå att det var och nu även i tråden har du visat dina kalas byxor .
    Första gångerna brukade jag ha ett raggsockar över så man inte kunde vara 100 på att det var strumpbyxor. Men kalasbyxor ser ju inte riktigt ut som långkalsonger eller träningstights....

Ända problemet är att jag aldrig har kalsonger under strumpbyxorna och att kuken syns ganska väl så jag får alltid skyla mej med en längre tröja då dom kommer.
  • Anonym (Kvinnan)

[quote=78291367][quote-nick]Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-20 12:40:56 följande:[/quote-nick]Första gångerna brukade jag ha ett raggsockar över så man inte kunde vara 100 på att det var strumpbyxor. Men kalasbyxor ser ju inte riktigt ut som långkalsonger eller träningstights....

Ända problemet är att jag aldrig har kalsonger under strumpbyxorna och att kuken syns ganska väl så jag får alltid skyla mej med en längre tröja då dom kommer. [/. Okej bra att du använder en längre tröja sjystare mot de som städar sedan kollar de säkert också lite annorlunda .

• Anonym (Kvinnan)

Man blir så otålig när man väntar på strumpbyxor man beställt de är på väg nu kommer man kolla brevlådan noga och hoppas de kommer innan jul!

Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 14:55:46 följande:

[quote=78291367][quote-nick]Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-20 12:40:56 följande:[/quote-nick]Första gångerna brukade jag ha ett raggsockar över så man inte kunde vara 100 på att det var strumpbyxor. Men kalasbyxor ser ju inte riktigt ut som långkalsonger eller träningstights....

Ända problemet är att jag aldrig har kalsonger under strumpbyxorna och att kuken syns ganska väl så jag får alltid skyla mej med en längre tröja då dom kommer. [/. Okej bra att du använder en längre tröja sjystare mot de som städar sedan kollar de säkert också lite annorlunda .

Jag vill ju absolut aldrig utsätta någon för något sexuellt som att visa kuken!
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?