Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vi har alla olika tycken jag känner mig kvinnligare med strumpbyxor på mig känner mig vacker .
Om mannen tycker om strumpbyxor och vill använda det ska han det man ska använda det man tycker om.
Jag förmodar att du använder strumpbyxor ibland för att känna dig lite vacker eller stay-ups.
Nähä du, det är för att inte frysa för att jag vill ha kjol. Skönhet sitter inte i mina kläder.
Satt idag och kollade på lite olika mönster och färger på internett har lite svårt bestämma mig finns så mycket fint!
Frågade min partner vad han tyckte han tycker det är fint med alla färger jag bär och ser fram emot att se vad jag köper härnäst.
Får kolla lite till färgen som redan är beställd är natura denier 20 blir mera beställning nästa vecka .
20 den i färgen dark amber idag. Bärnsten, ungefär. Präktigt, damigt beigea och jättesköna mot min hud. En hyllning till alla de lärarinnor, syokonsulenter, bibliotekarier, receptionister och affärsbiträden som trissade och lockade mig under mina tonår. Var fast redan när jag tio år gammal. Knepigt, det här- i mitt fall har det inte att göra med vare sig nån homo- eller transaspekt. VET att det är många fler än jag med denna ingång i intresset. Strange.
Fint bellinda ingen som har riktiga tant strumpbyxor ???
Idag blev det julröda strumpbyxor på 3 advent .
Idag blir det mina 40 denier caffe bruna under byxorna .
Det är så otroligt vackert!
Idag blev det julröda strumpbyxor på 3 advent .