Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-15 13:00:06 följande:
Okej tidigare använde jag enbart det på kalas och jul, dop när någon gifte sig .
Men jag efter pratat med en person om hur den tyckte om strumpbyxor hur den använde det varje dag fick mig att prova utan anledning ha strumpbyxor under mina byxor .
Jag blev såld har inte tidigare tyckt om att använda strumpbyxor så men den känslan mot huden de silkeslena benen, fick mig känna mig vacker jag fortsatte använda det jag förstår den personen jag pratade med idag har jag olika färger ska inskaffa mera mönster jag är en flitig användare av strumpbyxor och kommer fortsätta vara det.
strumpbyxor vilken känsla nylontunna tyget som nuddar huden man ser blickar lite nyfikna om man har lite färgade med Sina stövlar och en kjol så tyget syns även jag tittar extra om en kvinna går förbi passande klädd med sina nylonstrumobyxor har visligen sett några på stan och i affären inte så att alla kvinnor bär det men alltid trevligt se när en kvinna gör det .
Tycker det skaver mot lilla rumpan och skulle aldrig kunna ha det under byxor då alla byxor sitter åt. Hellre stay-ups men de är också lite luriga.