• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Man i strumpbyxor)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 11:02:42 följande:
    Om du tycker om det så använd det jag tycker man ska använda det man trivs i.

Mina kommer från Italien de jag har på mig idag ska bli spännande se bilden på dina sedan .
    Av alla flickvänner jag haft så är det bara en som tyckt att det är fjantigt.

Här kommer bilden!

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-14 12:13:52 följande:

Av alla flickvänner jag haft så är det bara en som tyckt att det är fjantigt.

Här kommer bilden!

Kanske inte så vanligt men fjantigt är det inte hur vanligt är det att kvinnor om man inte har ett arbete som man ska använda strumpbyxor i har det ofta? inte bara på kalas , högtider speciella tillfällen ?

Fin färg på kalasbyxorna .
  • Anonym (Man i strumpbyxor)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 12:30:09 följande:
    Kanske inte så vanligt men fjantigt är det inte hur vanligt är det att kvinnor om man inte har ett arbete som man ska använda strumpbyxor i har det ofta? inte bara på kalas , högtider speciella tillfällen ?

Fin färg på kalasbyxorna .
    Tack!

Jag förstod inte riktigt första meningarna vad menade du?
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-14 12:31:53 följande:

Tack!

Jag förstod inte riktigt första meningarna vad menade du?

Jag har inte träffar någon man som har kalasbyxor är det ovanligt eller vanligt ? Det är inte fjantigt tycker inte jag .
  • Anonym (Kvinnan)

Frågan om hur vanligt det är att använda strumpbyxor som kvinna som vardagsplagg var en fråga jag undrat lite .

Jag använder det för jag tycker det är fint och jag gillar känslan mot huden och de silkeslena benen jag känner mig vacker i det. Det verkar ibland som det är ovanligt att man använder det ofta som kvinna om man inte har ett arbete där strumpbyxor är en del .

• Anonym (Man)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 12:54:12 följande:

Frågan om hur vanligt det är att använda strumpbyxor som kvinna som vardagsplagg var en fråga jag undrat lite .

Jag använder det för jag tycker det är fint och jag gillar känslan mot huden och de silkeslena benen jag känner mig vacker i det. Det verkar ibland som det är ovanligt att man använder det ofta som kvinna om man inte har ett arbete där strumpbyxor är en del .

Min fru har alltid tunna strumpbyxor eller ibland stay ups. Förstås på jobbet där hon mest har kjol, men också hemma och när hon är ledig, både under byxor och till kjol. 
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man) skrev 2017-12-14 13:28:49 följande:

Min fru har alltid tunna strumpbyxor eller ibland stay ups. Förstås på jobbet där hon mest har kjol, men också hemma och när hon är ledig, både under byxor och till kjol. 

Jag började använda det själv varje dag ca 1,5 år sedan tidigare har jag haft det på kalas , högtider men efter pratat med en om strumpbyxor hur den tyckte om det så provade jag ha det bara under byxor utan anledning och tyckte om det sedan har jag fortsatt ha det också .
  • Anonym (Kvinnan)

Idag blir det mina 40 denier caffe bruna under byxorna .

• Anonym (Kvinnan)
    Jannne k skrev 2017-12-15 10:32:15 följande:

Tjusigt

Tack
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?